Bruinverlies/Menstruatiepijn/Pijnlijke borsten???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb een aantal vragen:

    Mijn NOD is op 11 december, nu heb ik vanaf Maandag 5 december pijnlijke borsten vooral aan de zijkanten. Ik had Donderdag (gisteren) een beetje menstruatiepijn en een heeeeeel klein beetje bloedverlies. Is dit nu een begin van mijn menstruatie? Ik heb geen buikpijn meer maar wel heel veel last van mijn borsten. Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding kan zijn omdat die plaats zou hebben gevonden op 3 december..

    Weet iemand wat dit kan zijn?

    Met veel liefs,
    Lolita
     
  2. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hoi Lolita,

    Ook ik heb sinds deze week pijnlijke borsten, ook aan de zijkant. Als ik er tegenaan kom, op lig enz. dan voel ik een soort spierpijn. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
    Op dag 7 na eisprong had ik roze bloedverlies, ter grootte van een speldenknopje. Daarna niets meer gehad. Ook dit ken ik niet. Verder blijft de hele week al mijn buik wat raar aanvoelen, soort gevoel alsof je zenuwachtig bent. Niet dat ik dat ben, voel me juist vrolijk en heb overal zin in. Wel is mijn gezicht erg warm.
    Dus ik kan je geen antwoord geven op je vragen, maar herken wel enkele dingen van je. Wat betreft je beetje bloedverlies op 5 december, dat weet ik ook niet. Wellicht iemand anders een idee?
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Lolita,
    Ik heb dat mijn vorige cyclus ook gehad. Eigenlijk de hele week af en aan voor mijn ongi. Helaas ben ik dus ongi geworden.

    Groetjes
     
  4. Niet meer actief

    Wat leuk dat je reageert... Ik heb dus precies hetzelfde, ken je dat gevoel dat je had vroeger toen je borsten voor het eerst begonnen te groeien dat heb ik dus de hele dag. Ze doen echt heel veel pijn aan de zijkanten.... Echt een soort spierpijn inderdaad. Als ik zo lees dat je 7 dagne na je eisprong rozeverlies had dan moet dat wel je innestelingsbloeding zijn geweest.......Mijn gezicht is ook heel erg warm weet niet of het wat betekent. Maar ik hoop dat je zwanger bent zou echt tof zijn joh!!! :)
     
  5. Niet meer actief

    Dus ik moet gewoon rekening houden met een menstruatie, dat ga ik ook doen maar heb toch nog een klein beetje hoop. Hopenlijk komt dan de klap niet zo hard aan...... :oops:
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je moet doen wat je zelf goed acht natuurlijk. Ik ging er eigenlijk van uit toen dat het begon ik gewoon ongi zou worden... dat werd ik ook. Mijn borsten deden zeer en op de innestel dag had ik vreselijke buikpijn.
    Helaas.. ik kan er ook wel mee omgaan omdat ik er vanuit was gegaan dat ik ongi zou worden.

    Groetjes
     
  7. Niet meer actief

    Ik zal er ook rekening mee moeten houden hoe pijnlijk het ook zal zijn... :cry:
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is niet leuk he meis. Maar uit zelf bescherming kun je er het beste van uit gaan. Ben je wel zwanger dan is het natuurlijk groooot feest!
    Ik duim wel mega hard voor je!!
     
  9. Niet meer actief

    Ja hebt gelijk natasja, ik ga mezelf niet gek maken dat het dit keer raak is. Ik ga er nu al vanuit dat ik het niet ben, weer een maand wachten maar jah je kunt niet anders. De natuur laat zich niet zomaar besturen :cry:Hoelang ben jij al bezig als ik vragen mag?
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben in Juli met de pil gestopt, 4 ronde na eerste echt ongi.. (vanaf pil dus ronde 5)
     
  11. Niet meer actief

    Oke, en heb je al kinderen of ga je ook voor de eerste?
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit wordt de eerste!
    Ik ben afgelopen zomer getrouwd!
     
  13. Niet meer actief

    Oooohhh wat leuk zeg, ik ben ook afgelopen zomer getrouwd op 8 juli 2004 om precies te zijn...En ik ben 24 jaar oud en jij? :D
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    8 juli 2004? of 2005? Ik 30 juni 2005.
    Ik ben 26 jaar oud!
     
  15. Niet meer actief

    Sorry ik bedoel 2005 wat leuk zeg... nou hopen dat we snel zwanger worden ik ga duimen ook voor jou, wanneer is je NOD? :D
     
  16. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Ik herken de verschijnselen ook, precies het zelfde meegemaakt de vorige cyclus. Was ervan overtuigd dat het zover was en bleek dus toch een ongi te zijn. Dat was best even jammer, maar ik weet nu in ieder geval dat ik er NOOIT meer helemaal van uit zal gaan dat het een zwangerschap is! Eerst zien, dan geloven ;) . Maar ik duim voor jou dat het wel raak is, het zijn immers wel zwangerschapsklachtjes.... Succes de komende dagen en ik lees graag hoe het je vergaat!

    liefs Suzan
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eerste kerstdag denk ik hihihihi.
    Ik gebruik ovulatie testen, maar heb ondertussen ook wel een idee hoe mijn lijf is tijdens de eisprong, nu heb ik dus al die eisprong symptomen alleen blijft mijn ovulatie test negatief!! erg maf! ik test vanavond nog maar eens.
     
  18. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hai,
    ik heb ook mijn NOD op eerste kerstdag!!
    weet iemand mischien dat je 3 dagen voor je eisprong ook al last van je buik kan hebben, een soort krampen...
    deze week al veelvoudig geklust maar volgens de banner is de eisprong pas over 3 dagen...
    groetjes bianca
     
  19. Niet meer actief

    Ik vind het heel erg lief van je dat je toch voor me duimt, ik ben wel heel aan het twijfelen hoor nu, maar ik ga van het ergste uit nu dat heb ik mezelf voorgenomen.... :cry:

    Ik zal jullie zeker op de hoogte houden lieve mensen.....hoelang ben jij al bezig met zwangeren als ik vragen mag?
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoi bianc.. ik las dat het je eerste keer zonder pil was? dan is er eingelijk nog geen pijl op te trekken helaas.
     

Deel Deze Pagina