Budget vakantie activiteiten tips :-)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door beebje082011, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Wij blijven lekker in eigen land deze vakantie. Wie nog meer?
    Wat zijn jullie tips om de vakantie zo gezellig mogelijk te maken met activiteiten die niet al te veel kosten, maar waarmee we toch leuke herinneringen zullen maken?

    Ik zou wat opties op willen schrijven om achter de hand te houden bij goed en regenachtig weer. :) Bedankt!
     
  2. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.546
    7.360
    113
    Wat ze hier fantastisch vinden is reizen met de bus (hebben een auto, dus is in principe niet nodig), vaak kun je in de zomervakantie wel voordeelkaartjes kopen.
    Dan reserveer ik bijvoorbeeld daarbij kaartjes voor een leuke film in de bioscoop.
    Zo hebben we een gezellig uitstapje, niet te duur (ik neem vaak zelf wat eten/drinken mee)
     
  3. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.546
    7.360
    113
    Verder:
    - dagje strand
    - keer zwemmen in een zwembad in een andere plaats die ze nog niet kennen
    - vragen of een vriendje/vriendinnetje een nachtje komt logeren
    - fietstocht met picknick onderweg
    - blote voeten pad lopen (zitten wel door heel Nederland dacht ik)
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.993
    5.821
    113
    Kamperen in eigen tuin
    Bioscoopavond thuis
    Logeren in de woonkamer
    Geocachen
    En wat wij heel leuk vinden is bijv naar een aardbeienterras of kersentuin oid. Kunnen ze voor een paar euro zelf plukken, vaak is er wel een speeltuin bij of een andere activiteit, je kan zelf een kopje koffie drinken. Hoeft in ieder geval niet veel te kosten en er is vast wel zoiets in de buurt bij jullie.
    En wij wonen redelijk dichtbij de Biesbosch, waar je ook met een bootje kan varen enzo. Is ook leuk. En zal vast op meerdere plekken in Nederland kunnen. :)
     
  5. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.990
    2.471
    113
    Vrouw
    NB
    Zoeken op "bosbad + je regio". Voor een paar euro kan je vaak wel terecht.
     
  6. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.541
    3.775
    113
    Overijssel
    Nou.... de kinderen van mijn vriendin hadden voor 30 euro bij elkaar geplukt...:roflmao:
    Maar goed, nu heeft ze de vriezer wel vol :D
     
  7. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Leuke tips, bedankt! :D We moeten er toch wat van maken de aankomende 6 weken. :p En sommige dagen ben je zo inspiratieloos.... Dagje zee is natuurlijk altijd geslaagd. En zo af en toe een uitstapje is leuk, maar er zijn ook zoveel 'gewone' dagen die ik toch net wat leuker wil maken...

    Kamperen in de tuin hebben we nog nooit gedaan, grappig! Denk dat mijn jongens daar wel voor open staan.
     
  8. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.993
    5.821
    113
    Haha, hier is het wel gelimiteerd tot 1 bakje per kind (vol=vol) voor 3 euro.
    Als het oneindig zou zijn dan weet ik zeker dat ik ook ruimte moet gaan maken in de vriezer haha :roflmao:
     
  9. Annelies03

    Annelies03 Fanatiek lid

    2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Wij blijven ook in eigen land, maar gaan wel op vakantie.

    Patat Eten vanaf de tafel vinden ze hier leuk, en dan is het dus zonder bord en zonder bestek en de sausjes gewoon op tafel (aluminiumfolie er onder)

    Een hut binnen maken en dan daar in slapen

    Hapjes avond

    Naar het bos, museum, stadje bezoek, fietsen met picknick, geo coaching (weet ff niet of je het zo schrijft), buiten tekenwedstrijd met krijt, heel Holland bak wedstrijd,
     

Deel Deze Pagina