bugaboo luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zustertje, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Mijn man is helemaal weg van de bugaboo luiertas maar ik ken niemand die deze heeft.
    Mijn vraag is de tas handig in gebruik en groot genoeg?
     
  2. jongmama

    jongmama Fanatiek lid

    1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    welke luiertas bedoel je de allernieuwste volledig leer of degene met de gekleurde tassenflap of degene van het model ' frog' en ' classic' ?

    ik vind persoonlijk het oudere model het allerhandigste voor de bugaboo. Zit op vier punten bevestiging voor aan de duwstang zodat die goed blijft zitten. Je kan hem ook evt. nog op je rug dragen. zijn ook erg goedkoop op marktplaats. de leren vind ik te duur en dan kun je beter een andere mooie tas uitzoeken.
     
  3. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    De grote lederen variant ik zie ze nu goedkoper bij de babydump staan.
     
  4. Quira

    Quira Lid

    25 mei 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb de canvas versie, en ik vind hem handig. Ruimte genoeg voor de nodige spulletjes, handige vakjes en een verschoonmatje. Waarschijnlijk volstaat een goedkopere tas ook, maar manlief vond deze tas ook het mooiste. En hij is zwart, dat vond hij ook een pre :)
     
  5. boopie1985

    13 dec 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de canvas versie. Het hengsel vind ik handig omdat ie goed blijft hangen aan de stang van de wagen, maar ik vind hem persoonlijk een beetje te smal en te klein, maar ik neem altijd lekker veel spullen mee!
     

Deel Deze Pagina