Buggaboo donkey

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jes88, 7 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Hoi Forumleden!
    Over een aantal maanden verwachten wij ons 3e kindje. Tussen de jongste 2 zit dan 22 maanden. De jongste nu, loopt zelf goed maar langere afstanden zijn echt nog te vermoeiend. Ik las ook over zo'n meerijplankje maar dat lijkt me niks aangezien hij erg bewegelijk is.
    Nu vinden wij de buggaboo donkey wel een mooie wagen maar we twijfelen best wel omdat hij zo breed lijkt dus ik ben opzoek naar de ervaringsdeskundige!
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Het is echt een superwagen! En ik kon overal gewoon tussendoor, alleen de hele smalle paadjes in de Kruidvat pasten niet
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  3. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Oh super ! En hoe vond jij het inklappen van de wagen?
     
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Super fijn! Zelfs kruidvat lukt grotendeels. Kleinere Albertheijn niet alle kassas maar vaak zijn er zat open. De wagen kan goed overal door omdat de wielen echt onder t frame zitten.
    Ik kan en wil niet meer zonder. In / uit klappen is erg makkelijk.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    volgens mij moet je wel opletten. er zijn mono en duo frames.
    ik heb hem ook overwogen bij de eerste om al voorbereid te zijn, maar ik vond de nieuwe kleuren niet mooi.
    Dus voor buffalo gekozen. Die is echt super! Mocht ik in april zwanger raken zit er ruim 2,5 jaar tussen en ik heb een goede draagzak. Dus ga eerst die combi proberen.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  6. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wat is het verschil tussen de frames? Die wij hadden gezien kon je ook inslapen zodat er 1 kindje in kon en een boodschappentas.

    Dank voor alle reacties, heel fijn
     
  7. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Zo'n 'naast elkaar wagen' gaat echt prima! Ik had een andere dan de donkey maar zelfde afmetingen. Je kunt door elke standaard deur in huis of winkels en Ik heb nooit problemen gehad in winkels. Zelfs in ons kleine buurtsupertje ging het prima, past ook prima in de bus.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  8. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Dankje! Ik denk dat wij er ook voor gaan dan
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja dat is het duo frame. Bij duo kan je eerst 2 kinderen naast elkaar. En dan later ombouwen tot 1.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wij hebben ‘m gehad en ik vond ‘m heerlijk! Ivm oppaskindje veel gebruikt als duo-wagen en daarna ook nog heel veel als mono, met het boodschappen mandje. De frames zijn hetzelfde, wat je erbij krijgt verschilt (twin, duo, mono).
    Ik heb nooit last gehad van de breedte, heb er echt heeel veel kilometers mee gemaakt.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  11. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Je moet idd de bugaboo donkey duo kopen.
    Die kan als mono en als duo gebruikt worden.
    Zowel met wieg en zitje. Als 2x wieg als 2x zitje
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  12. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Superfijne wagen!!
    Geld echt meer dan waard.
    Je kunt door alle gewone deuren en winkels zijn over t algemeen ook geen probleem. Hij rijdt heel soepel en de breedte valt opzich wel mee vind ik.
    Ook heel handig dat je de wagen enkel kunt gebruiken als je eens met eentje op pad gaat.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  13. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Wij willen deze wagen ook aanschaffen voor de tweeling.
    Eerst was mijn man ook sceptisch over de breedte en of dat allemaal wel handig was etc.
    Toen heeft hij gewoon een keer een moeder aangesproken in de supermarkt die zo'n wagen bij had en om ervaring / advies gevraagd en toen raakte hij ook enthousiast over deze wagen. :D

    Ik persoonlijk vind het gezelliger als ik beiden kindjes even goed kan zien en dus ook met beiden kindjes even veel contact kan maken, in begin zullen ze toch nog veel slapen maar vanaf dat ze over gaan op het zit gedeelte vind ik die interactie juist leuk tijdens het wandelen.
    Als er dan telkens één kindje "verstopt" zit vind ik dan tegenover het achterste kindje sneu omdat je dan toch eerder contact maakt met het voorste kindje.

    En wat ook handig is dat je er eenling wagen van kunt maken als je bijvoorbeeld maar één kindje bij hebt of in ons geval de één in de draagdoek wilt doen en andere in de wagen.
    Optie altijd één in de draagdoek en één in de wagen hebben we wel overwogen (goedkoper wat betreft een kinderwagen) maar wil soms ook mijn handen vrij hebben als ik met de oudste naar de speeltuin ga, dan is het fijn als de tweeling gewoon in de kinderwagen kan slapen. :)
    Twijfelen hier alleen nog of we hem nieuw aanschaffen of via marktplaats overnemen.
     
    Sokkie87 en Jes88 vinden dit leuk.
  14. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.484
    113
    Hij is helemaal niet breed, past door een deurpost in de woonkamer. Het is echt een topwagen als je in de situatie van 2 jonge kinderen zit.
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  15. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Wij hebben 'm via marktplaats gekocht en zijn daar heel tevreden over maar is altijd wel een gokje denk ik. Wij hadden ' van een vrij "chique" gezin. Enige nadeel is dat je even moet opletten of je variant 1 of 2 hebt. Zou nu zeker voor 2 gaan. Kunnen de kappen bijvoorbeeld bijna helemaal naar beneden. Meer van dat soort kleine voordelen. Wij hebben de 1, maar was wel 3 jaar terug dat we 'm gekocht hebben .
     
    Snies en Jes88 vinden dit leuk.
  16. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik gebruik hem al bijna 6 jaar dagelijks. Eerst voor de tweeling en toen de rest als mono met boodschappen mand. Zo’n fijne wagen.

    In tweeling breedte is hij net zo breed als een rolstoel. En daar zijn alle deurposten en gangpaden ook op berekend in het normale leven buiten de deur.
     
    Snies en Jes88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina