niet slapen savonds 3 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by makey, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ons zoontje van 3 maanden wil savonds niet sapen hij is gewoon steevast van een uur of 7 tot 10 uur wakker.
    Hij heeft veel problemen geahd in het begin een kma en verborgen reflux.
    Dit is allemaal verholpem door voeding en medicijnen etc.
    Hij huilde toen ook altijd echt vreselijk.
    Hij huilt nu nog nauwelijks maar meneer slaapt dus savonds niet hij valt pas tegen 2200 uur in slaap en moet dan om 2300 een fles.
    Hij slaapt snachts door.
    Hem in bed leggen en in slaap laten huilen heeft geen nut want dan gaat hij echt over de rooie engaat echt niet slapen.

hij krijgt 5 flessen van 200 meestal drinkt hij tussen de 160 en 180 op.

Wie heeft er tips of komt het bekend voor

2. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    hoe laat doet hij zijn laatste slaapje voor de nacht??? en hoelaat krijgt hij zijn flesjes?
    en doe je een bedritueeltje? zoiets van, badje, pyama aan, flesje en boekje lezen? het klinkt heel gek om dit te doen met een kindje van 3 maanden maar daar gaat ie op een gegeven moment wel aan zien dat het bedtijd is. Jill kon ik niet wakker hebben van 7-10 toen ze 3 maanden was, nu is ieder kindje weer anders maar ik vind dat best lang.
    En kijk goed naar de moeheidstekenen (jengelen, oogjes wrijven etc.) als hij dit gaat doen doe je het ritueel en naar bed gaan.

en mag je die fles van 23 uur er niet af gaan halen? want dan ga je hem rond 19/20 uur de laatste fles geven en misschien gaat ie dan wel lekker slapen. en dan een beetje rijstebloem erdoor heen?
    Ik heb hier ook echt huilavonden gehad, maar tegenwoordig leg ik haar echt op bed en dan gaat ze maar huilen, duurt een enkele keer 3 kwartier maar het gaat echt nu veel beter! alhoewel ik dit ook niet kon toen ze 3 maanden was ;) nou ja, misschien heb je wat aan mijn antwoord??

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Hier heb ik geen ervaring mee (behalve met het wakker maken om 23.00 uur). Maar ik zou zeggen: probeer die laatste fles eerder te geven, zodat hij om ca. 22.00/22.30 kan gaan slapen voor de nacht. Wakker maken terwijl hij net een uur slaapt, vind ik echt sneu voor hem.

Misschien kun je de voorlaatste fles ook iets eerder geven? Ik neem aan dat je ongeveer om de vier uur een fles geeft (omdat je zegt dat hij om 23.00 uur nog een fles moet). Je zou kunnen proberen of dat om de drieënhalf uur of drie uur en drie kwartier zou kunnen, zodat je 's avonds net wat eerder uitkomt.

Hoeveel en wanneer slaapt hij verder trouwens?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier sliep ons zoontje ook nooit s'avonds. Hij slaapt pas sinds 3,5 maand echt goed in de avonduren. Vaak zeggen ze ook dat s avonds de huiluurtjes/wakkere uurtjes zijn.

5. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    hij krijgt idd om de 4uur een fles. hij mag eigenlijk nog geen bijvoeding ivm kma.

Overdag slaapt hij smorgens in zn bedje ongerveer 1 a 2 uur na zn badje. smiddags slaapt hij ook pas weer vanaf 1600 ofzo hij heeft geen slaap voro die tijd soms wel een hazeslaapje maa rmeer niet dan ligt hij gewoon wakker in de box of wipper.
    Savonds huilt hij ook niet echt hoor aar is dus gewoon wakker heelapart.tot voorkort dat hij nog geen medicijnen kreeg voor reflux krijsde hij de hele avond dus hij is altijd al wakker geweest.
    De fles vervroegen heb ik ook al aan zitten denken

alle tips zijn welkom

Share This Page