Hoi Hoi, Heb ff jullie hulp nodig, Wij zijn op zoek naar een buggy voor de vakantie en willen dan graag een buggy, met verstelbare handgrepen/duwers? Nu zijn er hier veel gebruikers.... dus vandaar ik vraag om jullie hulp! Groetjes dieneke
Dank je wel voor je reactie, alleen die nuna, is wel gelijk super duur. Tot 129 en dan vind ik het wel mooi geweest Groetjes dieneke
Wij hebben de mutsy spider ... Hij was 190 euro maar zie nu dat ze er al zijn voor 160 euro ... Gebruiken jullie hem alleen voor in de vakantie ?? met vliegtuig of gewoon makkelijker om mee tenemen in de auto ... Wij hebben vorig jaar een simpele buggy gekocht bij de prenatal voor de vakantie .. In het vliegtuig word namelijk echt gesmeten met kinderwagens/buggy's .. En dat durfde is niet aan met de mutsy ...
Wij hebben de koelstra simba, deze heeft alleen geen verstelbare handgrepen maar deze kan wel in de slaapstand, geloof dat ie 3 standen heeft. Is licht en neemt weinig ruimte in.
Hoi, Bedankt voor jullie reacties, hij is voor een auto vakantie, en daarna daagje shoppen etc. Vandaar dat ik 130 euro wel mooi genoeg vind zeg maar. Heb er wel een van n-joy gezien, met verstelbare handgrepen/duwstang, das bij babypark, nog best verweg van hier. Het moet wel een 4 wieler zijn, aangezien wij 2 honden hebben, die zijn dan toch net wat stabieler. Groetjes dieneke
er zijn haast geen buggy's met verstelbare handgrepen hoor, de nuna wist ik dan, maar die is idd wat prijzig.
Ik heb ook de 2-n joy gevonden 80 euro, ze zijn dr wel maar idd duur... Dacht aangezien dr hier zoooooo veel zijn, zullen er best een paar zijn die ze kennen, maar dat valt eigenlijk best nog tegen. Groetjes dieneke