de vraag is ik heb de moederfiets van mijn schoonzusje overgenomen maar om het een beetje eigen te maken heb ik nieuwe dekjes, windscherm en fietstassen gekocht(besteld). nou is mijn vraag volgens mijn man kan ik samen met de buggydrager niet een fietstas erop hebben (al elke kant een fietstas) maar volgens mij wel wie weet of dat wel of niet kan want anders moet ik de bestelling even wijzigen. Edit moderator: Verplaatst naar de babyuitzet.
bij mij zit de buggydrager zo dat ik geen dubbele fietstassen achterop kan hebben. ik wil een fietstas aan een kant die je er dan ook zo af kan tillen. als ik een dubbele fietstas zou nemen zit de ene tas half over het gedeelte waar de buggydrager zit. ik denk dat dit een hoop gepruts wordt als je dit samen wilt doen, maar mss dat het ook van je fiets af hangt. ik heb een union flora mama fiets
Ik heb een gewone batavus fiets met buggydrager en fietstas... We hebben er op vakantie veel plezier van gehad.
hoever steekt bij jou de buggydrager dan uit? bij mij is dat maar een heel klein stukje. als ik daar nog een dubbele fietstas bij wil hebben zit ik er met mijn hakken in
Ik heb een Batavus Mambo (op de Staccato paste het ook) en heb daar een buggydrager op die zeker 30cm uitsteekt. Ook heb ik een fietstas. Dubbel en groot (New Look). Past prima.
heb de mamafiets van sparta en heb dubbele fietstassen en een buggydrager er nog op de buggydrager steekt achter uit....
goh, wat een verschil haha bij mij steekt ie nauwelijks uit, maar dat gaat ook niet anders. vandáár dat ik er geen dubbele fietstas op kan hebben. vind het zelf op zich wel fijn zo, fietst wel erg stabiel.
Hier ook gewone dubbele fietstassen EN een buggydrager. Die heb ik zo vastgezet dat de buggy precies achter de fietstassen valt. Zal wel zo'n 20/25 cm uitsteken aan de achterkant. Maar het werkt prima.. Ik heb de buggy-mee bij de prenatal vandaan, en een doorsnee city-bike..