buggydrager en fietstas ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia27, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    de vraag is ik heb de moederfiets van mijn schoonzusje overgenomen maar om het een beetje eigen te maken heb ik nieuwe dekjes, windscherm en fietstassen gekocht(besteld). nou is mijn vraag volgens mijn man kan ik samen met de buggydrager niet een fietstas erop hebben (al elke kant een fietstas) maar volgens mij wel wie weet of dat wel of niet kan want anders moet ik de bestelling even wijzigen.

Edit moderator: Verplaatst naar de babyuitzet.

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    bij mij zit de buggydrager zo dat ik geen dubbele fietstassen achterop kan hebben. ik wil een fietstas aan een kant die je er dan ook zo af kan tillen.

als ik een dubbele fietstas zou nemen zit de ene tas half over het gedeelte waar de buggydrager zit. ik denk dat dit een hoop gepruts wordt als je dit samen wilt doen, maar mss dat het ook van je fiets af hangt.

ik heb een union flora mama fiets

3. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ik heb een gewone batavus fiets met buggydrager en fietstas...

We hebben er op vakantie veel plezier van gehad.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hoever steekt bij jou de buggydrager dan uit? bij mij is dat maar een heel klein stukje. als ik daar nog een dubbele fietstas bij wil hebben zit ik er met mijn hakken in

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik heb een Batavus Mambo (op de Staccato paste het ook) en heb daar een buggydrager op die zeker 30cm uitsteekt. Ook heb ik een fietstas. Dubbel en groot (New Look).

Past prima.

6. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Bij mijn fiets steekt ie ook zo´n 30 cm uit, moet je gewoon even kijken met het er opzetten.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    heb de mamafiets van sparta en heb dubbele fietstassen en een buggydrager er nog op
    de buggydrager steekt achter uit....

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goh, wat een verschil haha bij mij steekt ie nauwelijks uit, maar dat gaat ook niet anders. vandáár dat ik er geen dubbele fietstas op kan hebben.

vind het zelf op zich wel fijn zo, fietst wel erg stabiel.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook gewone dubbele fietstassen EN een buggydrager. Die heb ik zo vastgezet dat de buggy precies achter de fietstassen valt. Zal wel zo'n 20/25 cm uitsteken aan de achterkant. Maar het werkt prima..

Ik heb de buggy-mee bij de prenatal vandaan, en een doorsnee city-bike..

Deel Deze Pagina