Ik heb weleens bij iemand gezien dat die aan de buggy een soort boog had zitten met speelgoed eraan. Ik ben eigenlijk naar zoiets opzoek. Leuk voor de vakantie, omdat ze dan vrij veel in de buggy zit. Weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand een ander leuk idee om je kind in de buggy te vermaken zonder dat ze steeds alles op de grond laat vallen?
Van playgrow heb je er 1! Die is heel gemakkelijk op je buggy te knijpen en af te halen zeg maar. Bij de prenatal verkopen ze hem, maar bij de intertoys is hij goedkoper! Wij hebben(hadden, want pappa brak hem af..grrr) hem. Ook mee op vakantie, is ideaal! kus miek
zon sleutelkoord wat je om je nek kan hangen vastmaken aan een speeltje en dat vasmaken aan de buggy. en die speelboog hebben ze gewoon bij intertoys oid.
van die speelbogen die je overal op kan vastmaken (kinderwagen,wippertje,mc...die heb je idd overal wel geloof ik. ik had er een via internet gekocht van winny the pooh...en kreeg er 1 van mn collega's.die heb ik bij mn ouders thuis voor dr...maar ze sloopt m nu alleen maar.ze trapt r met dr voeten tegen aan enzo...dus ik heb m eraf gehaald...
@ miekie82; hoe duur zijn ze ongeveer? Onze kleine meid is dan bijna 1 jaar, vinden ze het dan ook nog interessant?
maar al maak je gewoon een speelte vast vinden ze t vaak ook leuk hoor. ik wissel t gewoon nog wel eens af...
volgens mij zijn ze rond de 25 euro. Tijn was 13 maanden dat hij hem kreeg, en vond de speeltje minder interessant maar de beugel helemaal geweldig! Je kan hem omhoog en omlaag duwen, das al een hele uitdaging. Verder vonden vooral wij het erg handig. FF in de wagen zetten gaat een stuk makkelijker, zonder dat hij eruit valt. Tuurlijk niet altijd, want er zijn genoeg redenen waarom je je kleintje vast moet zetten in de wagen. Onze kinderwagen heeft niet van zichzelf zo een beugel, vandaar dat wij hem hadden. En als je je kleintje laat liggen ind e wagen hangt die beugel als een soort speelboog boven hem, dan zijn die speltjes inene stukke interessanter! kus miek
Leuk, ik zal eens gaan kijken voor zoiets. Ik wil gewoon met vakantie ook niet al teveel los speelgoed meenemen, omdat het alleen maar kwijt raakt. Dus een paar kleine dingetjes en zo'n boog lijkt me leuk.