Buik (huid)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door wuppie100, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ruim 2,5 maanden geleden ben ik bevallen, direct na de bevalling was mijn buik zo goed al weer plat en woog ik lichter dan voor mijn zwangerschap maar.... oh oh wat is mijn buik slap! Als ik sta valt het wel mee maar als ik ga zitten of voorover buig lijkt het wel een soort pudding. Striae heb ik helemaal niet maar het is gewoon heel slap.Ik had altijd een heel strakke buik en waarschijnlijk wordt het nooit meer het zelfde. Opzich geeft dat niet want ik heb er een prachtwonder voor terug maar, trekt het nog wel een beetje bij? of kan ik die hoop nu, 2,5 maanden later, beter helemaal laten varen?

groetjes Wuppie100

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    misschien helpt sporten

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zo voelde mijn buik ook. Ik heb nu pas het gevoel dat alles weer op zijn plek zit en nu voelt het weer normaal.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou zeggen, geef het zeker nog een half jaar de tijd! 9 maanden op, 9 maanden af.

5. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ik denk dat sporten hier niet veel zal doen.... Ik had een klein buikje, in de hele zwangerschap maar krap 5 kilo erbij in de hele zwangerschap en mijn buikspieren zijn nu al wel weer redelijk sterk. Alleen zit ik gewoon zoveel losser in mijn vel! Nogmaals ik ben ontzettend blij met ons kindje en zou het zo weer doen maar ik hoop dat het nog wel ietsjes bij trekt...
    Maar zoals jullie zeggen, ik geef het nog even de tijd!

groetjes

Deel Deze Pagina