Buik links dikker en gevoeliger dan rechts

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Els225, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Els225

    Els225 Lid

    8 dec 2006
    66
    0
    6
    Ik ben 9 weken zwanger en ik heb best een bolletje op mijn buik. Links daarvan is het wat dikker en gevoeliger dan rechts, ook heb ik daar iets meer steekjes. Is dat normaal, bv omdat je baarmoeder niet precies in het midden hoeft te zitten? Ben bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Misschien maak ik me teveel zorgen, maar zal blij zijn als ik over 1,5 week de echo heb gehad.....
     
  2. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hoi Els225


    Ik heb werkelijk geen idee, maar misschien is het een tip om dit aan een verloskundige hier op de site te vragen?

    succes ermee


    Marie
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik heb nog steeds dat het links wat dikker is. was ook al voor de zwangerschap. Het kunnen net zoals bij mij ook heel goed je darmen zijn, aan de linkerkant loopt je neergaande dikke darm en als je wat last van verstopping hebt, dan is dit heel goed mogelijk. En dan heb je inderdaad steekjes daar. DIt is bij mij bij de zwangerschap alleen maar erger geworden. Verder zou ik als ik jou was gewoon even bellen naar de VK, die kan je om je gerust te stellen eerder een echo aanbieden. mocht de pijn echt onhoudbaar zijn dan zoiezo bellen.

    maar ik zou me niet al te druk maken hoor.....
     
  4. mo24

    mo24 Lid

    30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    ik ben ongeveer 10 weken heen nu,en ik heb dat ook.
    maar morgen ga ik naar de gynaecoloog,dan vraag ik meteen van hoe of wat.
    ik laat het je dan meteen even weten.groetjes mo
     
  5. Els225

    Els225 Lid

    8 dec 2006
    66
    0
    6
    Ben alweer wat gerust gesteld. Mo, ben je al bij de gyn. geweest? Wat zei die ervan? De vk hier zegt ook dat het normaal is...
     
  6. mo24

    mo24 Lid

    30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    hai,ben gister bij de gyn. geweest,niks aan de hand.
    komt bij veel vrouwen voor.
    veel plezier volgende week als je je eerste echo krijgt,
    het is echt super om je baby voor het eerst te zien,de armpjes de beentjes alles zit eraan en beweegt.dan ineens is het echt ECHT zeg maar.
    echt super. groetjes mo
     
  7. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Mijn baarmoeder zit ook meer links... maakt niks uit.
     

Deel Deze Pagina