Als jij graag je buik wil showen dan moet je dat doen.. er zit niet echt een bepaalde tijd aan hoor... Laat maar zien dat je zwanger bent.... Dat is ook iets om trots op te zijn vindt ik..!!!
Hoi! Ik ben pas vrij laat buikbanden gaan dragen; had bij de Hema Large hempjes gekocht, zodat deze ruimer zaten om de buik. Als ik nu bijv. een broek aanheb, doe ik een (korte) buikbank net over mijn kont en net over mijn buik, dan suggereer ik dat ik een strak rokje aanheb. Soms heb ik wel 3 laagjes topjes (vooral met dit warme weer) over elkaar aan, met verschillende kleuren en dat lijkt echt leuk! En als je graag je buik wil showen, is daar geen tijd aan gebonden, gewoon wanneer je het zelf wilt! Show the belly!! Liefs, Lise
ik heb wat buikbanden, maar die zijn nu echt nog te ruim. en verder heb ik gister wat positiekleding van een buurvrouw gekregen, wat me ook te groot is helaas. alleen een spijkerrok zit redelijk goed. is wel lekker met dit warme weer. verder ben ik meer van de tuniekjes, zit lekker losjes en dat is wel prettig met deze temperaturen. ik denk dat de buik zichzelf wel gaat showen. maar verder vind ik dat als je hem wil laten zien moet je dat lekker doen.