Ik droeg met 6 weken al positiekleding. Kon echt niet meer in mn eigen broeken. Achteraf gok ik dat het mn darmen geweest zijn, want het vruchtzakje was leeg, dus daar kan t niet van komen
Ik heb zelf ook zo'n foto geplaats... Maar meer voor mezelf om straks het verschil te zien, ik vond mijn buikje nog helemaal niet dik, hoor! Maar gewoon het idee dat er al een vruchtje in zit, dat wilde ik gewoon vastleggen! Mijn buik en vooral mijn love-handels groeide snel, zodat ik al vroeg zwangerschapsbroeken moest dragen omdat die gewoon veel lekkerder zaten. Ik denk dat ik met de 16 weken al een zwangerschapsbroek heb gekocht, wat een verademing was dat, man! Maar dat kwam niet alleen van de zwangerschap, hoor... ik ben van te voren ongeveer 7 kilo afgevallen en toen ik wist dat ik verwachting was ben ik weer wat meer gaan eten en vooral snoepen, het waren ook vooral die kilo's die er snel aan zaten... Liefs Niki ps: bij mijn foto van die 4 weken stond ook een opmerking van iemand dat ik nog echt geen buikje kon hebben vand e zwangerschap, maar daar deed ik het ook helemaal niet voor!
Pim ik bedoelde er helemaal niks slechts mee, dus ik weet even niet wat jij nu bedoelt?? Ik ben gewoon geinteresseerd in hoeverre de andere buiken groeien en of het meteen al te zien is. En ik verbaasde me echt over sommige buiken dat ze al zo groot waren, niet sarcastisch bedoelt. Niets meer en niets minder.
Ik ben nu 10 weken zwanger en herken het heel goed wat Jantien zegt, dat ze vooral 's avonds kan merken dat ze dikker is, ik kan ook niet al mijn broeken meer aan... Vind het allemaal erg leuk om mee te maken en de veranderingen te zien...grappig dat het bij iedereen zo verschillend is... Liefs Ellen
Wat jullie zeggen EllenD en Jantien heb ik ook wel dat ik 's avonds merk dat het voller gaat zitten. Ik kan niet wachten tot ik een buikje heb! Vind het zo leuk om te kunnen zien dat je zwanger bent. Maar na negen maanden is het gelukkig over en krijg je er wat voor terug. Stel je voor dat we net zoals de olifanten een draagtijd hadden van 22 maanden Nou dan duurt het echt lang!