Buik zien bewegen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Meiden,

Gister heb ik voor het eerst mijn buik zien bewegen terwijl de baby aan het schoppen/bewegen was!
    Zo ontzettend leuk om te zien!
    Jullie hebben er natuurlijk niets aan om te weten maar wilde het het toch even delen!:D

x

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha... wat ontzettend fijn voor je meid :D:D

heerlijk om te zien hé :D:D

geniet ervan ;)

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hahaaaa,leuk om te zien he.
    er schijnen zelfs mensen te zijn die ook echt een lichaamsdeeltje door de buik kunnen zien.
    mijn buik beweegt ook erg veel zeg,mag maandag naar de vk,zal ik eens vragen hoe de kleine ligt,misschien ontdek ik ook wel een voetje:D....

geniet van je wiebelbuik...

groetjes petra

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik kon inderdaad aan de buitenkant zien of het billen waren of een knie.
    Geniet er lekker van!

5. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    leuk he! Elke ochtend en avond gaat mijn shirt omhoog en zit ik zo een tijdje naar zijn gespartel te kijken :D

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja het is echt heel erg leuk om te zien!
    Zie je opeens een bultje omhoog schieten op je buik! hihi
    Nog niet dat heel mn buik beweegt natuurlijk, maar het is net of hij met zn vuistje aan het stompen is vanbinnen!
    Eindelijk kan de papa het ook duidelijk voelen af en toe nu!

( nog wel heel af en toe hoor...baby stopt met bewegen als papa zn hand erop legt!:( hihi)

x

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Owwww hihi ik dacht dat het mijn fantasie was, maar het kan dus echt al zo vroeg, had het een paar weekjes geleden ook en dacht dat verbeeld ik me omdat ik het voel.

Maar wat leuk voor jou!
    En voor mij :D
    Nu durf ik het eindelijk ook hardop te zeggen.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja geweldig is dat!! Hele golfslagbaden zijn het hihihi. Vooral als je op je rug in bed ligt (als je dat nog prettig vind tenminste) dan zie je echt allerlei bobbels voorbij glijden of trapjes, hihihi. Lekker van genieten, tis zoooo mooi!

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja, dacht eerst ook dat ik het me verbeeldde...dus heb gewoon een uur naar mn buik zitten kijken en mn man moest meekijken..en hij zag het ook!
    Geweldig!:D

x

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.716
    18.663
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Leuk hè, ik vind het ook heerlijkd at gerommel in mijn buik. De eerste keer dat ik het echt kon zien was ik alleen thuis. Zat ik daar in mijn eentje "binnen-pret" ;) te hebben. Ik was zo blij en trots dat ik mijn ouders heb gebeld om het met ze te delen. Haha, ook zo van... Jullie hebben er niks aan om dit te weten, maar ik MOET het even kwijt.

Ik zit er nu ook soms echt een tijdje naar te kijken, of ik weer wat zie. Maar mijn man kan nog niet het geduld opbrengen om minutenlang naar mijn buik te kijken tot er iets gebeurd. (Als m'n borsten nou zouen bewegen, zou hij misschien het WEL het geduld hebben :D)

11. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ja geweldig he :D ik ben net zo ver als jou :) en heb mn buik ook al driftig zien bewegen :D
    ook leuk om iets lichts op je buik te liggen bijv. een afstandbediening word ook helemaal de lucht in geschopt :)

12. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha de kleine van ons heeft zijn vader zijn voetmaat denk ik want mijn borst(altijd dezelfde) wil soms wel eens bewegen hahah. Maar ja misschien zegt het ook wel wat over het formaat van mijn borsten;) Ik hoop altijd maar dat mijn collega's het op het werk niet te zien krijgen hahah

13. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja is zalig he meid. Heb het zelf al een aantal keer proberen filmen maar hij is koppig en stopt telkens ik de camera boven haal :)

14. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    dat de kleine stopt met bewegen als papa zijn hand erop legt of kijkt, komt wel heel bekend voor. Hier precies hetzelfdee.....alsof hij/zij het erom doet...

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja stom he...wel een beetje zielig voor de papa ook...;)

16. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Super om te zien!

17. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    ach ja.....waarschijnlijk zal het in de laatste weekjes er wel hard aan toe gaan, dan zal de papa het wel duidelijk kunnen voelen. Nu mogen wij er nog lekker van genieten.....het voelt af en toe echt als een onder onsje.....heerlijk

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.716
    18.663
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De eerste twee weken dat ik de baby zelf al wel aan de buitenkant kon voelen, kreeg mijn man die kans niet. Dat lieve schatje stopte natuurlijk onmiddelijk. Of ging heel ondeugend nèt op een andere plek liggen schoppen.

Maar gisterenavond was Fröbel zo druk, dat ik me niet kon voorstellen dat ie weer gelijk zou stoppen. En dat klopte! Mijn mannetje heeft echt een tijd lekker met zijn hand op mijn buik liggen genieten. Dat vond ik ook heel fijn. Ik kan echt genieten van dat gezellige gerommel in mijn buik en ik vind het een beetje sneu dat de aanstaande papa daar bijna niks van meekrijgt.

Daar staat tegenover dat hij niet hoeft te bevallen straks. :D Over een maandje of vijf kunnen we denk ik pas zeggen wie aan het kortste eind heeft getrokken ;)

Deel Deze Pagina