buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lmfao, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo dames!
    ik had even een vraagje,sinds een paar weken heb ik een buikje maar nog wel het zelfde gewicht als wat ik al 5 jaar heb! lijken vetrolletjes maar savonds erg gespannen.ik begrijp er hellemaal niks van eigenlijk waarom het lijkt dat ik aankom maar op de weegschaal niet.
    dan ben ik nog 2 maand geleden 10 dagen overtijd geweest,en deze maand eerste dag niet veel ongi 2de dag wel wat roze,3de dag nog een beetje en daarna niet meer,ook al een paar dagen in mijn zij steekjes niet hevig maar vind het wel iritant.

    kan iemand mij misschien uitleggen wat het kan zijn?ik denk niet gelijk aan zwanger het kan natuurlijk ook wat anders zijn en dat iemand het ook mee heeft gemaakt.

    alvast bedankt.
     
  2. monique1982

    18 jun 2007
    21
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Dieren
    Toen ik nog niet zwanger was had ik rond de periode van m'n eisprong wat krampjes in m'n buik. Wist niet zeker of het daar wat mee te maken had, maar zo voelde het wel. Heb je voor de zekerheid al eens een test gedaan? Wat je ook kan doen is toch je huisarts opbellen. Misschien kan hij/zij je helpen met vragen beantwoorden.

    Sterkte...
     
  3. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    nou het begon ongeveer een week voor mijn menstruatie en is nu nog steeds bezig niet de hele dag ofzo maar meestal als ik rustig zit merk ik het.testen heb ik nog niet gedaan maar zat er wel aan te denken die morgen even te kopen en het dinsdag te doen.ik voel me gewoon anders,hellemaal uitgeput tegen een uur of 2 al en turen doe ik ook heel veel ineens.

    ik zal mezelf wel weer gek aan het maken zijn denk ik dan weer bij mezelf.
    bedankt voor je reactie.
     

Deel Deze Pagina