Buikkrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meisjeeigenwijsje, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Hallo!

    Ben opzoek naar ervaringen en mensen met dezelfde klachten..
    Ik heb nu al 4 dagen last van het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Nooit eerder gehad. Altijd dag vantevoren buikkrampen die werden erger in verloop van de dag en dan wist k dat ik ongesteld werd. Nu is mijn ongi dus nogsteeds niet doorgekomen.. Ben onregelmatig ongi maar volgens mijn app zou ik ongeveer over 4 dagen ongi moeten worden.. Dit kan dus iets eerder of iets later zijn. Ik snap niks van die buikpijn. Ook gevoelige tepels zoals k die meestal krijg als k ongi moet worden en ben erg moe maar heb ook extra moeten werken afgelopen weken. Nu voel k me verder niet zwanger fzo maar kan voornamelijk die 4 dagen ongi krampen niet helemaal plaatsen.. Iemand hier enige ervaringen mee???
     
  2. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik zou toch gewoon even een test doen. Menstruatie krampen kan betekenen dat je gewoon ongesteld gaat worden, je klachten hoeven niet elke maand het zelfde te zijn. Het kan ook betekenen dat je zwanger bent, ik had er zelf ontzettend veel last van.
     
  3. Meisjeeigenwijsje

    Meisjeeigenwijsje Actief lid

    16 jun 2019
    446
    388
    63
    Vrouw
    Ja ik wacht nog een paar dagen af totdat ik zeker weet dat k m'n nod voorbij ben en dan wil ik gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik verwacht namelijk mijn ongi nog wel maar je weet maar nooit! Wilde alleen wat ervaringen van andere horen zodat k misschien wist waar die menstruatiepijn zo vroeg al vandaan komt..
     

Deel Deze Pagina