Buikpijn en niet lekker voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik ben al de hele dag niet lekker. Het is moeilijk te beschrijven.

Heb buikpijn wat komt en gaat. Zit geen regelmaat in. En ben heel heel heel erg moe. En ik weet niet zit helemaal niet lekker in mijn lijf.

Ik heb dit vanaf het moment dat ik uit bed ben gekomen vanochtend.

Wat is dit??

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Misschien komt de bevalling langzaam op gang?? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de VK of dokter bellen!
    Groetjes

3. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Heb je teveel gefeest gisteren? Misschien heb je je te druk gemaakt en moet je vandaag een dagje rustig aan doen.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je het niet vertrouwt gewoon even je vk bellen. Maar als de pijn niet erger wordt en je verder geen vocht of bloed verliest zullen het wellicht voorweeen zijn.

5. Que

Que Niet meer actief

:D nee gister rustige verjaardag gehad!!!;)

6. Que

Que Niet meer actief

Heb net weer een tijdje op bed gelegen. Ik wacht het gewoon maar even af en idd als het erger wordt ga ik de vk bellen.

bedankt voor jullie advies!!!

7. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Misschien gewoon een onschuldige buikgriep? Dit heerst bij ons namelijk behoorlijk en varieert van echt overgeven en diaree tot gewoon buikpijn, lamlendig voelen en moe.

8. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik zou het zo aan het einde van de zwangerschap niet te lang op zijn beloop laten. Zou gewoon even vk bellen en vertellen hoe je je voelt en dan advies vragen, juist zo op het einde van de zwangerschap zal ik extra voorzichtig zijn met 'niet lekker voelen'.

Sterkte!

9. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

En hoe gaat het vandaag met je?

Deel Deze Pagina