Dag allemaal, Ik ben nu rond de 6 weken zwanger van mijn eerste Maar jeeetje jeetje wat voel ik me beroerd. Gelukkig al heel wat gerustgesteld door jullie verhalen, en echo met 5 weken (dachten aan BBZ, maar zit prachtig in het midden.) Helaas blijf ik lichte buikpijn houden, mar of dit nou oprekken baarmoeder, darmen, maag is? Geen flauw idee. Ben ook de hele dag door misselijk, helaas niets van dat alleen sóchtends Bij elke geur en gedachte aan geuren zit ik al te kokhalzen. En ik eet momenteel belabberd En dan hebben we het nog niet eens over het moe zijn gehad... Ik heb het er zo allemaal voor over, want de gedachte dat ik een kindje krijg maakt heel veel goed. Zijn er meer van jullie zo beroerd, en vooral de buikpijn, herkennen jullie dat?/ Liefs Rijffel
Bedankt voor jullie reacties Zie nu dat ik dit bericht bij het verkeerde onderwerp heb gezet, maar geen flauw idee hoe ik het moet verwijderen X
Heb je berichtje verplaatst naar Zwangerschap Allereerst van harte gefeliciteerd! Er gebeurt van alles in je lichaam als je zwanger bent. Door de hormonen kan bijvoorbeeld je spijsvertering in de war gegooid worden, waardoor je wat last van je darmen kunt krijgen. Die hormonen kunnen ook de misselijkheid verooraaken. Verder past natuurlijk ook je baarmoeder zich aan aan de zwangerschap, ook dat kan voor wat pijn in je onderbuik zorgen. Het hele proces kost een hoop energie, en daardoor ben je zo moe. Zolang je geen bloed verliest en geen hevige krampen krijgt, hoef je geen zorgen te maken. Bovendien nemen deze klachten na een aantal weken als het goed af. Sterkte met de misselijkheid en de moeheid! Groetjes, Wendy
Mag ik ook even meedoen? Ook ik voel me k*t op dit moment. Heb ook steeds last van mijn onderbuik, en mijn humeur is verschrikkelijk! Ik voel me gewoon heel erg rot, en ik moet maar gewoon normaal doen omdat niemand er nog iets van mag weten. Sorry, had even mijn klaagminuutje. Maar ben er wel heel erg blij mee hoor!
Wordt vanzelf minder Maar het kan wel even aanhouden. Leuk he? Ik kon in het begin helemaaaal niet genieten van mijn zwangerschap doordat ik me zo beroerd voelde. En op dit moment voel ik me meestal helemaal top! Bij mij houdt het direct verband met stress en drukte, dus probeer daar op te leten.
Daar kijk ik nu ook naar uit. Ik voelde me eigenlijk steeds nog wel hetzelfde. Maar word nu een beetje huilerig, en kriebelig... Wil het zo graag vertellen!
Ook ik heb me echt beroerd gevoeld, heb zelfs een maand in de ziektewet gezeten. Ik was ook de hele dag misselijk, nu alleen nog maar 'sochtends En buikpijn had ik ook wel vaak, maar niet de hele dag. Bij mij zat de pijn door de hele buik, niet alleen onderin. Schijnt allemaal normaal te zijn Veel sterkte hoor, er komen betere tijden aan!
Wat een lieve geruststel berichtjes, echt super! De klachten blijven een beetje hetzelfde, dus probeer me er niet druk om te maken, en dat lukt redelijk. Succes en sterkte allemaal, p naar de eerste dag zonder middelijk zijn haha
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat alles toch goed blijkt te zitten! En die kwaaltjes... tja het hoort er allemaal bij. Het kan de eerste maanden zijn en het kan ook je hele zwangerschap blijven. Zorg goed voor jezelf, je beebje neemt toch wel van je wat het nodige heeft. Enne...voor je het weet zit je aan de uitgerekende datum met allerlei vage klachten te wachten totdat je beebje eruit wil... Net als ik! Succes!
Hoi, proficiat met je zwangerschap! Ik voelde me beroerd tot en met 20 weken daarna kwam de roze wolk! Tegen vermoeidheid kan je promagnor nemen (magnesium), werkt ook tegen krampen in de kuit later in de zwangerschap Veel succes