Buikpijn vlak na bevruchting???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Wij zijn weer bezig na een mk november. Toen ik zwanger bleek toen had ik gelijk na mijn eisprong buikpijn en nu dus weer. 🍀Zeurend, vervelend gevoel al paar dagen. Dat hielt november aan tot ik de test kon doen dus ben heel erg benieuwd nu!!Kan niet wachten tot ik kan testen.Nu lees ik op internet dat dat kan vlak na de bevruchting al kramp en veel meiden hier hebben het ook gehad voor ze zwanger bleken. Maar WAT voel je dan in hemelsnaam want dit kan toch nog geen innesteling zijn al? Heb 31 dec, 1 jan eisprong gehad
    De pijn is 31 ste begonnen heel licht en werd steeds meer tot nu nog steeds.
     
  2. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ik denk zelf een prikkeling/groei van de baarmoeder.
    Ik kreeg op 10dpo last van menstruatiekrampen zo erg als ik normaal ook had tijdens mijn menstruatie.
    Het heeft zeker tot week 5 zwangerschap aangehouden.

    De rest van mijn zwangerschap heb ik het ook in een wat lichtere vorm gevoelt en herken ik het nu als groeipijn van de baarmoeder.

    Edit; zo vroeg na je eisprong kan het corpus luteum zijn...het overgebleven deel van je eitje wat een soort cyste is in je eierstok die hormonen afscheid.
     
  3. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier precies hetzelfde! Oudejaarsavond een knal ovulatie test en zondag avond (1jan) heel erg buikpijn en pijn in onderrug. En nu nog steeds buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Zo raar!
     
  4. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ja ik herken het ook van eerdere zwangerschappen dus alarmbellen gingen gelijk rinkelen!! Dat van overgebleven deel van eitje wist ik niet, dankje voor de info. Je vraagt je toch af wat er allemaal gebeurd dan daarbinnen. Het is wel zeker dat er iets gaande is maar of het goed gaat is de vraag! Spannend weer!
     
  5. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik had had het eerder ook met een zwangerschap dus ik dacht gelijk het is raak!! Maar dat weten we natuurlijk nog niet. Er is in elk geval iets bezig!!! Zo spannend wanneer ga jij testen? We hadden onze ei ongeveer gelijk :D
     
  6. Want2BMommy

    17 aug 2016
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Ik was in de avond op de dag van mijn vermoedelijke bevruchting erg misselijk en had buikpijn en was aan de diarree.. Dit was echter alleen deze avond. Op cyclusdag 23 ook nog roze afscheiding gehad (toen ging er een belletje rinkelen)
     
  7. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Als het goed is is mijn nod 15 januari. Durf eigenlijk niet meer eerder te testen. Ben woensdag voor het eerst naar de gyn geweest omdat ik al 4x rond nod een positieve zwangerschapstest had maar daarna gewoon ongesteld werd. Wel vroege testen maar ze waren positief. Nu kreeg ik dus een echo 3/4 dagen na eisprong en hij begon over een blaasje in mijn baarmoeder. Hij zat steeds op het scherm te turen en het blaasje op te meten en zei niet veel. Vroeg alleen of ik ovulatie testen gebruikte. Ik was even stil en durfde niet veel meer te vragen omdat ik al een paar x gezegd had van als het goed is heb ik 3/4 dagen geleden een eisprong gehad. Maar daar reageerde hij steeds niet op. Toen we weer zaten zei hij dat hij niet wist wat het was maar toen ik vroeg of het van mijn eisprong kon zijn zei hij dat dat niet kon en hij eerst dacht dat het een vruchtzakje was😳Maar dat er niks in zat. Maar je kunt blijkbaar op een echo niet zien of een eitje bevrucht is. Zou het een bevrucht eitje geweest kunnen zijn wat echt net in de baarmoeder is aan gekomen? Ik vraag me af wat het anders kan zijn. Ik moest ook op hcg laten prikken maar dat is misschien normaal met een eerste x bloedonderzoek? Wanneer is jouw nod? En wanneer ga jij testen? Spannend he? Maar ik durf echt niet te hopen na die (voor mijn gevoel) vroege miskramen.
     
  8. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoe voel je je meis? Wanneer ga je testen?
     
  9. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
    Zaterdag op zondag mijn ei gehad (vrijdag posi ovulatie test, zaterdag ovulatiepijn en zondag temperatuur verhoging)
    Sinds zondagavond een beetje zeurderig/beurs gevoel in mijn baarmoeder
     
  10. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sorry maar een bevrucht eitje is niet te zien op een echo, echt niet.
    Ik heb tijdens al mijn terug plaatsingen een echo gehad en een embryo is echt niet te zien.
    Een vruchtzakje is pas te zien rond 5 weken dus vind het een vreemde redenering van je arts.
     

Deel Deze Pagina