Buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bonnie87, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonnie87

Bonnie87 Actief lid

12 jun 2010
    102
    0
    0
    Tiepmiep
    Friesland
    Hallo dames!

Ik heb al even rondgekeken of ik iets kon vinden wat een beetje op mij sloeg, maar ik zo 1-2-3 niets vinden en daarom hierbij mijn vraag.

Ik ben op dit moment 33wkn+3dgn zwanger. Alles verloopt opzich goed, alleen heeft maandag mijn HA rust voorgeschreven i.v.m. harde buiken die er de hele dag waren, zelfs in de rust. Ik had gelukkig geen ontsluiting of iets dergelijks.
    Nu gaat het beter en is het allemaal ook wat beter te doen.
    Hij gaf ook aan dat de baby 'goed' ligt.

Alleen sinds vanochtend heb ik een naar, af en toe stekend gevoel helemaal onder in m'n buik. Het is net of ik daar een soort van drukken voel. Als ik zit is er niets aan de hand, maar zodra ik in beweging komt is het een irritant gevoel.
    Zou het kunnen zijn dat de baby aan het indalen is? Het drukt enorm op m'n blaas!
    Zelf lijkt het mij alsof het ineens gedraaid is, wat toch eigenlijk haast niet meer kan? Ik heb verder geen bloed- of slijmverlies. En de baby is nog wel goed aanwezig.

In ieder geval bedankt!

Groetjes,
    Bonnie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bonnie,

het klinkt inderdaad als indalen. Dat kan een stekende pijn geven die je wel helemaal tot in de vagina kunt voelen. Zeker als het kindje dan even met het hoofdje beweegt! Blaasontsteking kun je altijd nog even laten onderzoeken, maar daar klinkt het niet heel erg naar. En een kindje kan in principe tot het eind omdraaien. De meeste zullen het niet doen, maar het kan.

Zou je volgende keer niet cursief en in gewoon zwart willen typen, dank je wel.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina