buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djam, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi meiden,

    Er zit me toch iets niet lekker, 2 september was mijn eerste ongi dag. Afgelopen donderdag was ik van mijn bloedverlies af. Nu zou ik aankomend weekend mijn vruchtbare dagen hebben. We hebben de afgelopen dagen flink geklust (niet omdat het moest omdat we zwanger willen worden hoor ;) )Nu heb ik behoorlijke ongi pijn zeg maar, ik kan het niet helemaal plaatsen. Wat zou dat nu kunnen zijn? Mijn ongi is net geweest en was gewoon normaal zoals anders, en mijn vruchtbare dagen moeten nog komen dus mijn ei kan het ook niet zijn. Pfff het vrouwen lichaam is toch ook 1 groot misterie.

    Liefs Mariska
     
  2. Poohbear

    Poohbear Lid

    4 sep 2007
    65
    0
    0
    Hi Djam!
    Ik ben geen zwangerschapsexpert, maar ik weet wel van mijn vorige zwangerschap (die overigens niet gepland was) dat ik een week na mijn laatste ongi op mijn werk zat en ineens een vreselijke menstruatie-achtige buikpijn had.
    Ik rende om de 5 minuten naar de WC omdat ik ervan overtuigd was dat ik ongesteld was, terwijl ik kort daarvoor ongi was geweest.
    Ik kreeg ook een ongewone pijn in mijn borsten, ze waren meer dan gevoelig. Bleek inderdaad al die tijd dat het eitje zich flink aan het innestelen was!

    Ik geef je hiermee geen valse hoop, maar je weet het nooit. Die buikpijn kan idd duiden op innesteling. Hoewel je eisprong dan wel erg vroeg zou moeten zijn geweest...
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gezien je cyclus kan je nog niet zwanger zijn
    ik zou eerder zeggen dat je eisprong gaaat komen
     

Deel Deze Pagina