Buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door KooikerMila, 30 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KooikerMila

    14 dec 2022
    34
    32
    18
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ben bijna 7 weken zwanger en heb nog elke dag last van buikpijn. Gelukkig niet de hele dag, maar af en toe echt van die vervelende/pijnlijke menstruatiekrampen.
    Aangezien dit voor mij de eerste zwangerschap is en ik pas volgende week mijn eerste echo krijg vind ik het allemaal heel erg spannend en vroeg mij af of meerdere dames hier last van hebben/hebben gehad.
     
  2. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hi meis,
    Dit is het groeien van je baarmoeder. Ik ben inmiddels bijna 20w zwanger en heb het nog een aantal keer per week. Soms echt flink last van gehad.
    Een warme kruik of pittenzak kan wat verlichting geven. ❤️
     
    KooikerMila vindt dit leuk.
  3. KooikerMila

    14 dec 2022
    34
    32
    18
    Vrouw
    Hee Suzi,
    Stiekem dacht ik het natuurlijk wel maar het is zo spannend allemaal! Een lekkere kruik of een warm bad worden hier dagelijks in gebruik genomen en moet zeggen dat geeft wel een fijn gevoel.
    Toch bedankt voor je reactie!
    Goed om te weten dat dit dus waarschijnlijk een tijdje kan aanhouden..
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  4. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik snap het heel goed hoor! Na mijn MA was ik echt bang en ik had zoooo veel last van die menstruatiepijn. Ook echt elke dag. Nu dus met fases, vaak wanneer m’n buik hard groeit.
    Het is ook gewoon een enge pijn omdat je menstruatiepijn niet ‘verwacht’ tijdens zwangerschap.
     
    KooikerMila vindt dit leuk.
  5. KooikerMila

    14 dec 2022
    34
    32
    18
    Vrouw
    Ja precies! Voelt ergens zo onnatuurlijk omdat je denk huh nee kan toch niet.. Heb er op en moment echt meerdere keren per dag last van.. Vooral in de avond als ik natuurlijk in rust stand ben. Gelukkig nog 0 bloedverlies gehad, dat geeft me ergens wel weer rust..
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  6. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    En dat zal nog wel even eng blijven. Vind het nu soms nog :roflmao: Maar voel haar gelukkig de hele dag door druk bewegen, dat is fijn
     
    KooikerMila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina