Hallo allemaal Ik zou graag jullie hulp willen. Ik heb een vrij lange cylcus, 42 dagen en 38 dagen, de afgelopen 2x. Daarvoor heb ik borstvoeding gegeven aan ons eerste kindje en ben ik in die tijd niet ongesteld geweest. Hoe kan ik nu de beste dagen "berekenen" om te klussen? Alvast bedankt Anja
Ik zou gaan tempen en ovulatietesten gebruiken, dan kun je je eisprong waarschijnlijk het beste vinden.
Doorsnee is het 14 dagen voor je menstruatie. Dus dat zou bij jou dan op 28 of 24e dag zijn. Maar dat weet je dus pas achteraf.. Ik zou dan geloof ik vanaf dan 20 tot 30 om de dag ofzo gaan? Voel je je eisprong niet? Ik had een onregelmatige cyclys (30-45 dagen). Maar voelde mijn eisprong meestal wel. Dus dan kun je daar op gokken. Anders inderdaad temperaturen of een ovulatietest..
bedankt voor jullie reacties. Ovu testen vind ik het nog een beetje vroeg voor. We zijn pas 4 maanden bezig. Ik zal inderdaad maar eens die 20-30 dagen periode aanhouden en kijken of dag meer geluk brengt. Ik heb ook twee pendels in mei, dus misschien gaan die uitkomen. Jullie horen van mij Anja
hoi Die tip heb ik nog niet eerder gehoord, ik zal eens op mijn slijm letten... Helaas gaat mijn man binnenkort 10 dagen op vakantie en dat zal vast net in de periode zijn dat we aan de bak moeten... Maar goed, we hebben al 1 gezond en fantastisch kindje, dus we zien wel wanneer het komt. x