Buisjes dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosje35, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Mijn zoon van 13 maanden heeft buisjes gekregen. Na maanden van pijn door het vele vocht en vele oorontstekingen keken we zo uit naar die dag. De drie-vier dagen na de ingreep hadden we een hele andere jongen! Vrolijk, lekker eten, en lekker slapen. En nu opeens, sinds ook zijn loopoor is begonnen, komen de oude symptomen weer terug. Krijsen overdag, niet willen slapen en vooral veel aan het loopoor trekken.

    Kan een loopoor pijn doen? Ik dacht juist dat met de buisjes de druk weg was en het geen pijn meer kon doen. Maar ik twijfel gelet op zijn gedrag. Hebben jullie ervaring hiermee?
     
  2. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113
    Mijn zoontje heeft dat ook, last als er een loopoor aan komt of als hij er één heeft. Het helpt als ik gelijk begin met oordruppels. Van de kno mogen we daar op dag 2 mee beginnen bij een loopoor.
     
  3. NafNaf

    NafNaf Fanatiek lid

    5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn dreumes was bij het eerste fikse loopoor het eerste buisje alweer kwijt... Werd gewoon naar buiten geduwd door alle troep. Was echt binnen een maand. Bij de controle half jaar later bleken ze allebei alweer verdwenen. Toen nog een keer operatie gehad, maar ook die waren vrij vlot weer weg. Daarna wilde de KNO er niet meer aan beginnen...
     
  4. Solstice

    Solstice Actief lid

    8 jan 2019
    187
    90
    28
    Vrouw
    Ik zou de KNO arts even bellen. Mijn beide kinderen kregen buisjes toen ze 10 maanden waren. Hebben allebei daarna nog wel paar keer ontsteking en looporen gehad. Via de KNO kon ik altijd snel aan eventuele druppels komen.
     
  5. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Ik ga morgen zeker de polikliniek bellen voor in ieder geval oordruppels. Maar ik vroeg mij af of de loopoor ervoor kan zorgen dat hij weer pijn in zijn oor heeft. Zal dat ook gelijk navragen morgen. Dank voor jullie reacties!!
     
  6. Roderoosjes

    Roderoosjes Fanatiek lid

    13 apr 2012
    1.118
    111
    63
    Mijn dochter kreeg met 12 maanden buisjes. Ze heeft daarna nog ruim 1,5 maand last gehad van looporen, ontstekingen enz. De KNO arts vertelde dat het kwam omdat er nog teveel prut geproduceerd werd waardoor het buisje niet kon luchten. Daardoor bleef het middenoor vochtig. Na verschillende oordruppels en een antibiotica kuur van ruim 8 weken was ze er van af.

    Ik wil je niet ontmoedigen maar het kan dus echt nog wel even duren.
    Ze heeft nu gelukkig nergens meer last van.
     

Deel Deze Pagina