Buiten kruipen?? Wat om knieën te beschermen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

    Met dit heerlijke weer gaan wij veel naar buiten. Ons zoontje kan nu ongeveer 7 stapjes los en daarna gaat hij verder kruipen. Met zijn loopkar kan hij het wel langer volhouden. Maar buiten kruipen is niet zo fijn voor zijn knietjes. Hebben jullie hier tips voor ?

    gr vruchtje
     
  2. Frieda

    Frieda Bekend lid

    24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Er zijn bij Babywalz wel een soort kniebeschermers te koop, heb ik wel eens gezien. Die kun je over de broek heen doen, geloof ik, maar ik heb er dus zelf geen ervaring mee. Misschien eens op hun website zoeken en kijken of dat een optie is.
     
  3. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Wij hebben het zelfde probleem, van de week al 1 spijkerbroekje "kapot" gekropen :(...
    Vandaag DE oplossing bedacht: ik heb een oud paar sokken gevonden en daar de tenen afgeknipt. Dit om zn beentjes gedaan ter hoogte van zn knietjes et voila.....gaan met die banaan!
     
  4. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Druif, de simpelste oplossingen zijn vaak de beste! Ik ga meteen een paar oude sokken verknippen!
     
  5. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik legde altijd een tweepersoonsdekbed op de grond zodat Demi daarop kon spelen en kruipen.
     
  6. Love47

    Love47 Actief lid

    24 sep 2009
    422
    0
    0
    Dat met die sokken is idd een handige tip! Maar dan zit je nog wel met die handjes! Vind het zo vies, dan met de handjes op de grond en dan weer in z'n mond.
     
  7. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid