Hoi Meiden, het aftellen is begonnen dus ben een beetje aan het kijken voor versiering voor buiten.. jullie nog tips of ideeen?
DE ooievaar een raamsticker, ook erg leuk ik heb ergens een foto gezien van een soort billboard met een project omschrijving erop: opdrachtgever: opa's en oma's projectnaam: naam gereed: x mei 2010 projectomvang: 3250g 50cm dit vond ik erg origineel ook een vlag vind ik leuk en origineel, maar de naam lijkt me dan erg moeilijk te lezen. succes met je keus Miek
Dit hadden wij gemaakt. Een rieten mand op een vlaggenstok, hierin een grote en een kleine ooievaar. Later hebben we er nog roze balonnen onder gemaakt. Mensen draaiden zich regelmatig om, of stonden stil om eens goed te kijken. Verder hadden we voor het raam nog de 'gewone' hoera een meisje slinger.
Bij ons wordt het huis versierd door familie en vrienden. Is een beetje traditie. Ik heb wel een geboortevlag gekocht, omdat ik die gewoon echt wil hebben. Voor de rest laten we ons verrassen.
Ik heb vorige week bij de Xenos een ooievaar gekocht die als het ware "door" het raam naar binnen vliegt. Zn kont gaat met zuignappen aan de buitenkant van het raam en zn kop gaat met zuignappen aan de binnenkant van het raam. Dan met stukjes tape ff wat "barsten" maken. En dan koop ik als Ukkie geboren wordt een hoera een jongen of hoera een meisje slinger voor eronder erbij. Volgens mij heet die ooievaar iets van mega ooievaar. Vind die mand met die ooievaars erin van Jacky ook super leuk!! xxx sas
Bij ons in de buurt krijg je een paar weken voor je gaat bevallen een 'pas-op'- verkeersbord in je tuin met daarop een ooievaar met als onderschrift; " pas op, landingsgevaar!!!' Als je bevallen bent halen ze dat bord weg en krijg je een 'pas-op'- bord met daarop een kinderwagen met als onderschrift; 'situatie gewijzigd'.
huitje hoe gezellig zeg!!! hier is het 1 groot feest roze of blauwe loper voor de deur ballonen boog voor de deur oivaar in de tuin en slinger voor de raam met de naam erop binnen liggen er kleedjes en bekertjes en servetten ect erg gezellig bij me dochter was het 1 grote roze vloed en nu zal het een blauwe bedoeling zijn vind een vlag ook leuk en een sticker zal eens online gaan kijken ernaar