buitenbaarmoederlijke zwangerschap, pijn in schouder

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rosa2, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa2

    Rosa2 Lid

    3 mrt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

    Ik heb even een vraagje over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben nu 6,5 week zwanger. Ik voel mij helemaal prima, naast de gewone klachten (pijn borsten, beetje misselijk en moe). Maar toch krijg ik af en toe een onzeker gevoel of ik misschien buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan hebben. Ik heb namelijk af en toe last van pijn in mijn schouder. Niet heel heftig, maar soort spierpijn achtig. Dit is absoluut niet de hele dag aanwezig. Ik heb geen bloed of bruin verlies...nog helemaal niet gehad.

    Ik denk dat ik mijzelf gewoon gek maak en moet genieten. Maar toch bekruipt af en toe die onzekerheid. Ben benieuwd wat jullie mening is.

    Bedankt alvast!
     
  2. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar had ik hevig bloedverlies, erge pijn tússen m'n schouderbladen en flinke buikpijn.
    Ik denk dus dat t wel los loopt, maar er zijn wel meiden zonder klachten. Bel anders je vk voor de zekerheid.
     
  3. Kweenie

    Kweenie Fanatiek lid

    12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik had pijn in mijn rechterbeen.
    Die pijn verdween en toen begon het bloeden.
    Verder geen klachten gehad, behalve dat ik bleef bloeden.
    Na de 2e echo heeft de VK me toen toch maar doorgestuurd naar het ziekenhuis (men dacht in eerste instantie dat ik een volledige miskraam had gehad) en daar bleek uiteindelijk toch een zwangerschap in mijn rechter eileider te zitten.

    Liefs, Kweenie
     
  4. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik had nonstop bloedverlies vanaf 5,5 week tot 11 weken en echt afschuwelijke buikpijnaanvallen inclusief overgeven en flauwvallen. De eerste buikpijnaanval was met 5,5 week en daarna pas vanaf 9 weken, maar dan wel dagelijks. Pijn in mijn schouder nooit gehad.

    Je weet het nooit 100% zeker, maar ik denk dat je je druk om niks maakt. Als je echt twijfelt kun je altijd even met je gynaecoloog of verloskundige overleggen.
     
  5. Rosa2

    Rosa2 Lid

    3 mrt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

    Dank voor jullie reactie. Zoals ik lees hebben jullie eigenlijk allemaal bloedverlies gehad. Ik heb dat gelukkig niet gehad nog. 22e krijg ik een echo, probeer tot die tijd mijn onzekerheid even los te laten (met nadruk op probeer...)

    Ik voel mij namelijk verder helemaal goed.

    Bedankt voor de reactie!
     
  6. Banaantje81

    Banaantje81 Fanatiek lid

    10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik had geen klachten, alleen bloedverlies na gemeenschap. Werd afgedaan als een 'gesprongen adertje'. Geen buikpijn, geen andere pijntjes of signalen, niks. Maar dus wel bloedverlies, een paar keer.
     
  7. yasgok

    yasgok Actief lid

    13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hey Rosa ik heb nu vandaag ook een beetje spierpijn in mijn schouders.Ik mag pas op 30-3 voor de 1e echol.Ik hoop dat we ons druk maken om nikssssssss
     
  8. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Yasgok, ik zou die pijn goed in de gaten houden. Als je het niet vertrouwt, zorg dan dat je eerder een echo krijgt. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is niet iets om rustig bij af te wachten.

    Suus
     
  9. yasgok

    yasgok Actief lid

    13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hey Suus35 bedankt voor je antwoord.De pijn is nu een beetje verdwenen.Heb dus weer hoop:)))
     
  10. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Gelukkig!
     
  11. I1985

    I1985 Actief lid

    13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hoi dames,

    Even een positief berichtje; heb zelf ook af en toe last van mijn schouders sinds ik zwanger ben. Kon me hier ook druk om maken, dacht ook misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Maar ben afgelopen week voor n echo geweest, zit gewoon goed in de baarmoeder.
    Bij mij wordt het veroorzaakt door mijn borsten en klieren die groeien en hard worden; mijn schouders zijn het niet gewend en daarom doet het soms pijn.:)

    Grtjes
     

Deel Deze Pagina