Nou Dames , er is niet echt iets gebeurd , de vruchtzak zit er nog steeds , dinsdag middag krijg ik een curretage ...
Marjon bah nee he ik had toch iets anders voor je gehoopt bah hoe laat moet je in het zh zijn? S1980 wat een k*t dag dat dat zomaar kan wat zei de rechtbijstand? En dan ook nog ongi klachten het zit jullie ook niet mee dikke knuff. kan me voorstellen dat je er van baalt straks meer te gaan werken dat lukt daar wel op je werk? Sbabe hoe is het met je? Ruby hoe is het bij jou? Wij zijn vandaag in het zh geweest voor mijn mannetje hij heeft echt een hernia volgende week krijgen we oproep voor een scan als daar het echt op te zien is dan moet hij gelijk onder het mes. En ik ben toch echt ongesteld geworden ik hang de vlag uit hihi. Liefs Chantal
s1980 , ik heb helemaal over het begin van je berichtje heen gelezen , wat ongelooflijk kut zeg , hij heeft toch niks ondertekend he ? Kan er allemaal ook nog wel bij Ik weet nog niet hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn , moet er maandag voor bellen
Marjon sterkte dinsdag! Hier wordt het niet gezelliger! Net ongi geworden! Echt volgens mij wordt ik nooit meer zwanger. Durft me schoonzus ook nog te zeggen aan de ene kant is het maar goed dat het in okt mis is gegaan en nu nog niet zwanger bent gezien het ontslag van mijn vriend grrrrrrrrrrrrrr (als je niet weet wat je moet zeggen houd dan je hoofd) Vanmiddag verjaardag van mijn oma. 1 neefje is net vader geworden en andere nichtje hoogzwanger hoe jullie niet te vertellen hoeveel zin ik heb Echt iedereen en dan ook iedereen in mijn omgeving is zwanger gaat in een keer goed blablabla en bij ons...... Sorry boor het egoberichtje maar het moest er even uit
S1980 Hoe durft ze dat te zeggen jeetje mina sorry hoor maar vind het nergens op slaan. Iedereen om je heen word maar zwanger of krijgt een kleintje zit jullie ook niet mee word je ook nog ongi bah. Dikke knuffel. Marjon hoe is het daar hou je het allemaal nog een beetje vol? Hier gaat de ongi ook gewoon door en ook best veel niks aan hoor. Liefs Chantal
Hoi meiden, Marjon..suc-6 dinsdag meis, zal aan je denken! Chantal balen dat je man toch die hernia heeft, lijkt me echt heel pijnlijk! S1980, bij jou ook een vervelende situatie zeg jeetje, hopen dat het allemaal weer snel goed komt. En wat een rotopmerking zeg bah, snap niet dat mensen dit er zomaar uit kunnen flappen zeg, beetje rekening houden met andermans gevoelens lijkt zo moeilijk tegenwoordig. en wat het gevoel niet zwanger meer te worden heb ik ook hoor, ben ook alweer meer als een jaar bezig en dan ga je hem toch echt knijpen hoor. Geduld zeggen ze, ja maar hopen dat die geduld eens beloond wordt. Dilady, hoe gaat het met jou? al aan de slag met de clomid? Groetjes,
Channes gaat goed op medisch gebied bij jullie.Sterkte voor je mannetje! En wat kan een vrouw soms blij zijn met een ongi. Leeuwin gefeliciteerd! Moray pfff al alweer een jaar bezig, waar haal je de moed vandaan, moeten is ook wat hé. Hier 1 druppel bloed gehad en het is nu weer rustig barst wel van de hoofppijn (heb ik nooit als ik ongi) wordt zullen wel spanningen zijn. Morgen werken blehhhhhhhhhhhhhhh Fijne zondag nog allemaal
he meiden, even een vraagje, ik heb de afgelopen paar dagen steeds pijn in mijn onderbuik, ter hoogte van de littekens, ook aan de rechterkant waar mijn eileider weg is! Wie herkent dit? Ik heb dit hiervoor nog niet zo gehad.... Ik maak me ongerust dat ik weer een bbz heb misschien........ maarja dan zou ik rechts geen pijn hebben toch..?! Ach ik maak mezelf (hopenlijk) gek. Hoe gaat het verder met de rest?
s1980 , wat een k*topmerking van je zus he , hoe kun je zoiets zeggen !Ongi zet dus niet door , wel een beetje spannend ...... @Ruby, ik had na mijn bbz wel dat ik de eerste maanden heel goed mijn eisprong voelde , had ik daarvoor nooit , duurde meestal een dag of 4...... @ik heb niet het gevoel niet meer zwanger te kunnen worden , maar wel het gevoel of het wel ooit goed zal gaan als ik weer zwanger ben ...... maar ja eerst maar eens deze zs afsluiten ...wou dat het dinsdag was , krijg steeds meer lichamelijke klachten erbij , veel hoofdpijn en veeeelllll rugpijn...
Ruby ik ken het niet ik heb er geen last van gehad. Marjon ik kan me goed voorstellen dat je wou dat het dinsdag was dit is ook niet fijn allemaal. ook ik heb het idee van als ik straks weer zwanger zou zijn gaat het dan weer verkeerd. We maken ons zelf er een beetje erg gek mee maar het is ook niet niks. S1980 nog best spannend bij jou! Duimduimduim.
@s1980 , de ongi toch nog doorgebroken , of nog steeds spannend ? Hoe is het eigenlijk met je mannetje ? liefs
en of de ongi heeft doorgezet. Zijn hier meiden hier temperaturen zo ja doe je dat in de ochtend of avond en waarin houd je het bij? Vriendlief is thuis druk met rechtsbijstand en ww aan het regelen. Marjon hoelaat moet je morgen in het ziekenhuis zijn?
Kl*te s 1980 , dat de ongi toch nog is doorgebroken ... Tempraturen , zou niet weten hoe het werkt , maar vast iemand hier kan je wel helpen , dikke knuffel ! Ik moet morgen om 10:30 in het ziekenhuis zijn , en volgens opnamebureau zou het ong 2 uur duren voordat ik aan de beurt was , maar ga er vanuit dat het iets langer duurt .....
Hallo Marjon morgen heel veel sterkte ik denk aan je! S1980 toch nog wel ongi geworden jammer kan er ook nog wel bij bah. Dikke knuff Hier is de ongi bijna de deur uit heerlijk. Kunnen we het straks opnieuw proberen hoop ik. Liefs chantal
Ja goed he Ik wil iedereen ook mijn verhaal wel vertellen, maar ik moet eerst nog een beetje tot me zelf komen. Als ik alles ga typen dan komt alles weer naar boven en die ik me toetsenbord niet meer van de tranen, dus dat komt nog.