Welke flessenwarmer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 40plusmama, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb 2 flessen van Difrax, de S-flessen van 300 ml. Alleen die zijn best dik. In welke flessenwarmer passen deze flessen?

Bij de thuiszorg hebben ze er 1 waar alle flessen in passen (staat er in het blad) dus daar ga ik nog even kijken. Iemand anders nog een gouden tip voor een passende flessenwarmer?

2. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Hoi hoi

Ik heb mijn flessenwarmer van de Prenatal 22,95.
    Hier in kun je zelfs potjes in warm maken.
    Ik gebruik zelf flessen van avent deze zijn ook best dik maar passen wel in de verwarmer.
    Hoop dat je er wat aan hebt.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou niet weten waar je een flessenwarmer voor gebruikt eerlijk gezegd. Ik kook een klein beetje water (magnetron of waterkoker) en vul dit aan met koud water. Heel veel sneller dan een flessenwarmer. En dat is wel wat waard als je baby huilt van de honger!

4. 40plusmama

Ik wil borstvoeding gaan geven en zal dan kolven. Voor de oppas en mijn man is een flessenwarmer wel handig dan.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, jazeker, dan kan ik me er alles bij voorstellen. Raar he, dat je zo vaak van je eigen situatie uitgaat?

Veel succes met je zoektocht naar een goede flessenwarmer!

6. 40plusmama

Ik zal daar ook eens gaan kijken dan. Want door die bocht zijn de flessen toch een stuk breder waardoor ze niet in de flessenwarmer passen :(

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Ja, borstvoeding mag ook niet in de magnetron opgewarmd worden. Ik heb ook een flessenverwarmer, van Avent. Die hele brede fles van Difrax past er net niet in. Maar goed, ik warm het soms in die kleine Avent via bekers op en dan gooi ik het over in de fles.

8. 40plusmama

Ach ja, dat kan natuurlijk ook nog....duhuh :)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Oh, maar ik ging net nog eens kijken, maar die fles past er wel in, gaat precies! Tja, ik heb die fles ook pas sinds gisteren, hij zag er zo groot uit dat ik dacht dat hij niet paste.

10. 40plusmama

En welke van Avent is dat dan? Heb je een type nummer ofzo?

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Volgens mij hebben ze maar 1 soort van Avent, hij heet express bottle and babyfood warmer.

12. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Je kunt ook eerst afwachten of de borstvoeding wel lukt. Zonde om het aan te schaffen en het nooit te gebruiken. Flesjes warmen wij in het begin op zoals Pendrag beschreef of in de magnetron (geen bv).

13. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Er is er inderdaad maar eentje. Tip... op marktplaats staan er heeeeeel veel te koop.

Groetjes Firella

14. 40plusmama

Whoeiiiiii, vrienden van ons hebben hem staan. Hun kleine is nu ruim een jaar en ze gebruiken hem niet meer. We krijgen hem dus we hoeven niks te kopen \:D/

Deel Deze Pagina