hoi allemaal! ik heb jullie hulp ff nodig! Op onze bruiloft willen wij het liedje butterfly kisses draaien, ik kan niet downloaden en ben dus op zoek naar een cd waar dit nummer op staat. De zanger zelf vind ik niks dus liever heb ik een verzamel cd waar het nummer op staat. Nu dus mijn vraag weten jullie een verzamel cd waar dit nummer op staat? alvast bedankt voor jullie hulp!
dankjewel! De rest van de nummers lijkt mij idd ook niks maar dan geef ik het daarna wel weg aan mijn oma ofzo Het is iig niet zo`n dure cd, thanks!
Hij staat ook op een van de knuffelrock cd's UIt mijn hoofd denk ik nr. 10, maar dat weet ik niet zeker. Liefs
als ik me niet vergis staat hij ook op de cd van bridget jones diary, zeg maar de muziek cd van de film..
Op bol.com kun je ook op track zoeken en dan krijg je waarschijnlijk verschillende albums waar het nummer op staat. Succes!
Je hebt hem ook in een nederlandse versie, dan heet het liedje een kus en een knuffel! Weet alleen niet uit me hoofd wie het dan zingt