BV+solliciteren... en andere genante verhalen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door joycemama, 17 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycemama

    joycemama Lid

    21 dec 2019
    15
    1
    1
    Vrouw
    Ik klap even uit de biecht met een verhaal dat ik al een paar keer heb verteld aan vriendinnen en waar iedereen altijd smakelijk kan om lachen :oops:

    Toen ik nog BV gaf had ik een afspraak om te gaan solliciteren voor een nieuwe job. Ik dacht toen nog: dat doe ik wel even tussen twee borstvoedingssessies door. Maar mijn trein had vertraging en de baas die me ging interviewen was hierdoor al naar een andere meeting. "Of ik nog even kon wachten tot hij weer terug was". Ja, dat kon. Het ging om een job die ik erg graag wou, dus ik SMS naar mijn man dat ik wat later zal zijn. Toen de baas eindelijk beschikbaar was voelde ik dat ik eigenlijk wel heel dringend mijn baby moest aanleggen... tijdens het rechtstaan van mijn stoel krijg ik een joekel van een TSR en voel ik mijn pads zo vollopen!! Paniek! Ik heb dat interview dus gedaan met mijn jas aan, omdat ik vreesde dat er anders dingen te zien zouden zijn die je echt niet wil zien tijdens een sollicitatiegesprek. "Heeft u het niet te warm mevrouw?" "Euh neen hoor". En maar zweten.... :p De job had ik overigens niet.

    Er zijn vast nog wel meer genante en grappige BV verhalen... misschien een leuk idee om die hier te delen?
     
    toch3 vindt dit leuk.
  2. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Hahaha. Geweldig. Tijdens mijn weekenddienst was ik een onderdeel van mijn kolf vergeten. We kunnen niet weg van locatie ivm BHV, mijn vrouw kon ook niet weg van haar werk. Na dat ik echt geen andere optie kon bedenken, met de hand wat gekolft in het yoghurtkommetje van mijn collega. Sorry.
    Ook wel eens met mijn collega (die ook kolfde) tijdens training in het speelhoekje van de peuterklas (die dicht was) gezeten op van die kleine stoeltjes. Ook een belevenis.
     
  3. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Een collega heeft een keer gekolfde melk van mij opgedronken. Yup...

    Dat krijg je als je de enige vrouw tussen alleen maar mannen bent (diversiteit is binnen IT niet best). Ik vond het overigens wel grappig, hij wat minder :roflmao:
     
    Indire en toch3 vinden dit leuk.
  4. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.402
    3.953
    113
    noord holland
    Haha o het was ook gewoon per ongeluk :roflmao:.
    Om in je broek te piesen :D.
    En ik blijf het dan ook zo grappig vinden dat dit zo ontzettend vies gevonden wordt, het idee alleen al zeg maar. Terwijl dat we melk uit de uiers van een koe, bedoeld voor kalfjes, wél normaal en lekker vinden :roflmao:.
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  5. trillian

    trillian Actief lid

    21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Ja dit dus! Raar he?
    Misschien omdat het door het lichaam van een collega geproduceerd is ofzo? De reactie was iig alsof hij mijn snot had zitten drinken.
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Lekkere boost voor z’n immuunsysteem :D
     
    trillian vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina