Cadeau beste vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Pdf zit een beetje met mijn handen in het haar.
    Mijn vriendin is binnenkort jarig ( ze wordt 40 ) en ik kan geen leuk cadeau bedenken.
    Uit eten vindt ik niet leuk omdat nog steeds niet duidelijk is wanneer dat zou gaan kunnen.
    Ik had een leuk armbandje in gedachte maar nu krijgt ze zoiets van haar zus.
    En ik kan nu niet even in de stad gaan winkelen. Een afspraak maken kan wel maar dan moet ik ook weten wat ik ga kopen .
    Iemand een leuk idee voor een speciale verjaardag?
     
  2. Dreamz3

    Dreamz3 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    3.296
    96
    48
    Misschien zelf een verwenpakket samenstellen? Leuk boek, thee of koffie, lekker drankje erin, kaasje, chocolade, gezichtsmasker, rituals producten, zoiets? En dan heel feestelijk inpakken? Meeste spullen kun je wel online bestellen en lekkere kaasjes op de markt halen ofzo.
     
    Zeebra, Poolvos, Zulema en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.826
    1.674
    113
    Vrouw
    Ik vind de Willowtree beeldjes altijd erg leuk.
    Aan de beeldjes hangen verschillende betekenissen. Bijzonder om te krijgen. Vind ik.
     
    Athina, Yellowsun en Mapje vinden dit leuk.
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.935
    15.244
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou dan inderdaad kiezen om een leuk pakket samen te stellen. Leuke tijdschriften, iets aan eten/ snoep waar ze van houdt, een fijne douchegel, handcreme oid, leuke kadobon erbij?
    Ik zou dat erg leuk vinden om te krijgen.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  5. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Mijn beste vriendin is ook deze maand jarig en normaal gaan we meestal uiteten oid. Nu heb ik een verwentasje gemaakt met daarin een leuk tijdschrift, chocolade, een bon van de lokale kaasboer, een douche crème en body butter en ga er nog een cadeaubon bij doen van de kruitvat, ze wilde eigenlijk iets van de Kruidvat (een apparaatje) wat ze nu niet op voorraad hebben.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  6. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.849
    1.663
    113
    Vrouw
    Mooie oorbellen? Vind die van jules bean altijd erg mooi.
     
    Yellowsun vindt dit leuk.
  7. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Yellowsun vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina