Cadeau ideeën voor zoveel jaar samen zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hoi,

    Ik ben opzoek naar een leuk, speciaal cadeau voor mijn vriend en ik kan wel wat leuke ideeën gebruiken!
    Geen weekendje weg of vakantie (hebben we al eens gedaan toen we x aantal jaar samen waren), het moet overdag kunnen of het moet iets zijn wat ik hem gewoon kan geven.
    Hij heeft al eens een mooi horloge gehad (met onze datum ingegraveerd) en ook al een mooie ring.

    Wat hebben jullie wel eens cadeau gedaan aan jullie vriend, of wat hebben jullie gekregen wat je heel leuk vond? Of wie heeft er gewoon een leuk/lief idee!?
     
  2. Babyface

    Babyface Lid

    2 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen mijn vriend en ik 5 jaar bij elkaar waren, heb ik een foto album gemaakt via kruidvat fotoservice.
    het eerste jaar waarin we heel veel gingen stappen, fotoshoots, de vakanties waar we samen zijn geweest, ons huis en de huisdieren, de uitjes en foto's samen met vrienden. en de laatste pagina was de positieve zwangerschapstest en de echo foto.
     
  3. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja een super leuk idee! Maar dat heb ik hem net voor Vaderdag gegeven dit jaar :D

    Ook heb ik het eerste jaar alles wat we samen gedaan hebben opgeschreven in een dagboek en ook vanalles bewaard (bonnetjes, briefjes, kaartjes enzovoort) en hem dit dagboekcadeau gedaan toen we 1 jaar samen waren. (Ook zaten alle treinkaartjes erin, teruggerekend hebben we dat jaar €1500 uitgegeven aan treinkaartjes omdat ik in Groningen woonde en hij in Eindhoven :D) Hij heeft hier uiteraard aan meebetaald hoor ;)
    Daar was hij ook al super blij mee. Maar ik ben nu na al die jaren echt inspiratieloos hihi. :)
     
  4. blike1987

    blike1987 VIP lid

    14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dutch Water Dreams

    Dit heb ik mijn vriend vorige week cadeau gedaan toen we vijf jaar samen waren. Vond hij echt superleuk en het is ook niet zo duur.
     
  5. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Blike: Echt super leuk maar ik was vergeten te zeggen dat we iets willen gaan doen op de dag zelf, maar we hebben door omstandigheden helaas geen oppas. Onze zoon moet dus mee en ik weet niet of dat flowboarden dan geschikt is.
    We hadden geregeld dat schoonmoeder zou oppassen maar die kan dus plots niet meer. Erg jammer!
     
  6. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik lees eventjes mee. Over 2 weken zijn wij ook weer een jaar verder, en ik weet ook niets.. Wilde een Ipad kopen, maar hoorde net van mn moeder dat mn vader al 3 van die dingen heeft gekocht voor ons voor de kerst. Jammer dat ik dus al weet wat we krijgen voor kerst, maar anders heeft hij er straks twee. Dus dat gaat helaas niet door. Horloge etc heeft hij ook al eens gekregen, wil ook wel iets leuks doen dit jaar.

    We zijn 3 jaar geleden wel naar Winterberg geweest een weekendje, en konden toen lekker skieen. Weet niet of je dat iets vindt? Als er sneeuw ligt dan al..
     
  7. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...wij zijn dit jaar 10 jaar samen....en ik ben niet zo creatief als jullie.

    Maar het 1e jaar samen zijn we in disneyland parijs geweest...en dat gaan we nu nog eens doen! 5 dagen deze keer omdat we vorige keer niet alles gezien kregen in 3 dagen hihihi.
    :D

    Qua prijs (mijn broertje van 16 gaat mee om af en toe op te passen....) viel het reuze mee. In een disneyaccomodatie, met 3 volwassenen en een kindje van 2,5. We waren 700 euro kwijt, we rijden zelf erheen met de auto. En net 2 dagen nadat ik geboekt had kreeg disney een actie van 40% boven op alle acties 3 voor 2 enz....en ik belde op en kreeg 250 euro terug......dus al met al...redelijk goedkoop voor 5 dagen weg en intree in de parken...
    :)

    Maar ja dat is voor ons persoonlijk, omdat we er het eerste jaar ook zijn geweest.

    Succes met iets vinden!

    En trouwens, gewoon een dagje weg met een lekker etentje is toch ook leuk? Moet het echt iets speciaals zijn? vooral omdat je zoontje erbij moet zijn ivm geen oppas.... :p
     
  8. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben ook niet zo origioneel... Toen we 1 jaar samen waren zijn we getrouwd, op de dag dat we 2 jaar samen zijn verwachten we ons kleintje ( Nouja, 1 dag later... ) dus het is ook lastig plannen, een nachtje weg of etentje kan je eigenlijk pas de dag zelf beslissen of dat kan...
     
  9. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    We gaan 17 december een week naar Winterberg :D Haha!

    Ik vind het echt moeilijk, vooral omdat we nu juist even niet weg willen. We gaan vrij vaak even een weekendje of een weekje weg dat is altijd zo makkelijk even geregeld :D
     
  10. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Laat een supermooie fotoshoot maken van jou en je zoontje, of van jou alleen, en laat die op canvas printen.

    En misschien ook leuk: een enorm pakket verzorgingsproducten voor mannen van een dure lijn. Had ik ook een keer voor mijn vriend gekocht (van Jean Paul Gaultier geloof ik, creme, scrub, balsam, deo etc.), en het heel mooi in laten pakken. Moet je wel een ijdele man hebben die dat kan waarderen natuurlijk...
     
  11. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zie nu dat het voor zoveel jaar samen zijn is...

    Dan zou ik voor de fotoshoot gaan :D
     
  12. ikkin08

    ikkin08 Bekend lid

    17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik lees ook mee, weet het tegenwoordig ook niet meer...
     
  13. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ikkin08: Haha moeilijk is het he? En dan te bedenken dat er (als het goed is) straks nog veeeeel meer jaren gaan komen.

    Die fotoshoot is een super leuk idee! Maar ik ben bang dat dit niet meer te realiseren is voor 11 november. :(
    Ik bedenk me wel net dat het misschien leuk is om hem als cadeau een fotoshoot te doen. Hij is erg ijdel (en fotogeniek) en dol op foto's :D
     
  14. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Da's ook leuk! En hem dan van te voren een mooie outfit (of een pak of zo) laten uitzoeken die hij dan aan kan op die foto :D En dan van te voren niet zeggen waar het voor is :D
     
  15. ikkin08

    ikkin08 Bekend lid

    17 okt 2009
    622
    0
    0
    @ mikki ; zo heb ik het toen ook gedaan, dus dat idee gaat voor ons niet op ;)
    Maar heb zijn kleren klaar gelegd, gezecht dat die zich netjes op moest doffen. En toen in de auto pas verteld wat we gingen doen. Hij vond het erg leuk!
     
  16. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Gewoon een paar Van Bommel schoenen met een bijpassende riem. Dat heb ik dit jaar ook gegeven en vond hij super.
     
  17. Tese

    Tese Niet meer actief

    Wij doen daar niet aan hoor, we geven elkaar liever tussendoor wat dan op die verplichte dagen. Zo word ht ook geen moeten maar blijft het leuk.
     
  18. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    MvLiam, Ik wilde al aanbieden dat hij hier zo mocht komen, maar 11 nov. gaat hier niet lukken.

    Ik vind het ook moeilijk hoor. Hier ieder jaar weer een crime om iets te bedenken.
    En gewoon een dagje naar bijv. hof van saksen? Lekker zwemmen, eten en zoonlief gezellig mee?
     
  19. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekker dat je al een week naar Winterberg gaat! Dichterbij dan de andere wintersportoorden, maar toch lekker weg.

    Een fotoshoot met zn drieen is misschien ook wel leuk.. Heb je meteen weer mooie foto's voor in de woonkamer!
     
  20. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Maar dat is toch geen antwoord op mijn vraag? :) Ik vraag hier om ideeën en niet of jij er wel of niet aan doet. ;)

    Enfin, wij vinden het wel leuk om op deze dag iets voor of met elkaar te doen alleen ik wil wel altijd ECHT iets super leuks dus dan is hulp altijd handig! Als ik het niet wil doen, dan hoeft het niet maar ik wil het wel doen want ik vind het leuk! :D

    078mama: Die schoenen met riem heb ik hem vorig jaar al eens gegeven haha. Hij was trouwens vorige week wel jaloers op zijn vader die ook weer nieuwe Van Bommels had gekocht.
    Tja het zijn ook echt gewoon geweldige schoenen!

    Heb net contact gezocht met een paar fotografen. Een fotoshoot lijkt me toch wel super leuk! Hopelijk lukt het nog voor op of net na 11 november..
     

Deel Deze Pagina