Cadeau meisje 7 jaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Sweetygirl84, 2 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetygirl84

    Sweetygirl84 Actief lid

    29 okt 2011
    363
    27
    28
    NULL
    NULL
    Wie weet er nog een leuk cadeau voor een meisje van 7 jaar? Ze heeft al veel lego friends wil eigelijk iets anders als dat geven.....maar wat?
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Welke prijsklasse denk je aan?

    Mijn dochter van 7 is blij met boeken, paardenspullen (en dan in de meest brede zin: schrijfspullen, Schleich, dingen voor paardrijden), tekenspullen, buitenspeelgoed, dingen voor haar kamer, enz. Roze en prinsessen is volledig uit. :roflmao:
     
  3. Proudmama2012

    Proudmama2012 Bekend lid

    16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Wat vraagt ze zelf? Die van mij vroeg Skechers Shimmer lights. Maar ze is dan ook geen speelgoed kind.
     
  4. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    Mooie armband of oorbellen
     
  5. maliro

    maliro Niet meer actief

    Mijn dochter wordt bijna 7. Ze wil dingen van l.o.l., paarden, barbies, sieraden knutselen, etc.
    Geen roze, glitter en dat soort spullen want dat is kinderachtig
     
  6. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    L.O.L., paardenspulletjes, space-skooter, make up, boeken, cd's, cd-speler, een uitje cadeau doen (bijv moeder-dochter-dagje), spelletjes, knutsel- en tekenspullen, dagboek, horloge.
     
  7. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.474
    3.331
    113
    Playmobil misschien.
     
  8. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Playmobil. Fiets. Skateboard. Inline skates. Nieuwe fietshelm. Gezelschapsspel. Xoomy. Bureau op de kamer. Leesboeken. Dagje weg. Nerf. Waterpistolen. Auto op afstandsbediening.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  9. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.548
    2.398
    113
    Mijn dochter kreeg laatst een nieuwe Zevra rugzak, een nieuw bed met nachtkastje, LOL surprise, een Skippy Dance elastiek (mega hit!), Washimals, leesboekjes, armbandjes. Ze heeft helemaal niks met paardenspullen en knutselt heel weinig.
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Waar ligt haar interesse, mooi boek, smart game, gezelschapsspellen, iets voor haar kamer, als ze vraagt knutselt (xoomy, Playmais, ponsen, pompom set om ze zelf te maken, wiebeloogjes, chenille draad, set om zelf een ras te maken etc)
     
  11. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Mijn dochter is weg van dieren van Sleich. Vooral de paarden en spulletjes daarvan. L.O.L. , spulletjes voor haar kamer, sierradendoosje. Of gewoon met haar naar de winkel gaan: zoek maar wat uit voor een bepaald bedrag.
     
  12. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wat zou je uit willen geven? Onze dochter zou ik heel erg blij maken met een zeemeerminstaart voor in het zwembad. Ze is niet echt een speelgoedkind verder. Glitterpennen, tattoopennen, abo op een leuk blad zou ze ook allemaal blij van worden.
     
  13. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Gezelschapsspelletjes
    Knutseldingen
    Armbandje/ketting
    Haarspulletjes
    Snorkelset
    Voetbal, badminton etc
    Boeken
    Vakantieboek

    L.o.l. vind ik zelf ontzettend zonde van je geld. Wat een totale prulletjes. Je betaalt voor de korte bevrediging van het uitpakken. Dochter heeft er ook niks mee.
     
  14. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Ik vind LOL ook zonde van het geld, maar mijn dochters hebben het een hele tijd echt geweldig gevonden. Dan vind ik het prima als ze het op hun lijstje zetten, alleen geen tien keer, zoals ze destijds wilden. :roflmao:
     
  15. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Kidizoom? Of andere camera. Mijn dochter kreeg hem toen ze 7 werd en gebruikt hem heel veel.
     
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Topmodel en dan met name de boeken met veel stickers. Armbandje met naam. Oorbelletjes (als ze die draagt).
     
  17. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Oh ja, TopModel!! Hoe kon ik die nou vergeten, daar heb je zoveel van!
    Is van Depesche. Die hebben meerdere lijnen, zulk leuk spul!

    En van LOL vind m'n dochter leuk,maar die heeft maar 1 of 2 van die poppetjes. Je hebt er ook kleurboeken, tijdschriften en meerdere dingen van. Dat is het helemaal ;)
     
  18. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.350
    298
    83
    Ik begrijp uit jouw vraag dat het om een cadeau van jullie als ouders is.

    Dan denk ik aan:
    - Spelletjes (Cluedo, kwartet, Onderuit, Wie is het?, Labyrint, Doolhof, Ramses, memory, Droomhuis, Mens erger je niet, SkipBo, Uno) en puzzels
    - Kleurboeken en bijzondere kleurpotloden (Topmodel huid- en haarkleur, Topmodel jeanskleuren) of een leuke knutselset
    - (Voor)leesboek
    - Step
    - Rolschaatsen of skeelers
    - Nieuwe fiets
    - Mooie school- of sporttas (van Lego Friends bijvoorbeeld)
    - Een uitbreiding van Lego Friends (als ze daar toch het liefst mee speelt)
    - Nintendo
     
  19. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Onze dochter wilde voor haar 7e verjaardag naar build-a-bear (Oberhausen). Verder heeft ze veel Playmobil gekregen en vanalles van paarden.
     
  20. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Mijn dochter van 7 wordt blij van:

    L.o.l.: maakt niet uit wat, als het van lol is, is ze er blij mee. Ik vind het zelf erg duur maar ze spaart er voor en we hebben toevallig vandaag mooie wandkubussen gekocht voor haar verzameling poppetjes. Ze speelt er mee en stalt het netjes uit als ze er klaar mee is

    Twisty petz: armbandjes die je in een diertje kunt veranderen

    Een simpel digitaal cameraatje om foto's en filmpjes te maken met vriendinnen

    Disney prinsessenbarbies

    Xoomy (de eenhoorn versie heeft mijn dochter)

    Die knuffels met de grote ogen (ty beanies ofzo?) Worden hier altijd zeer liefdevol verzorgd

    Babyborn (ja mijn 7jarige speelt er nog steeds graag mee)

    Knutselspullen

    Spacescooter
     

Deel Deze Pagina