Cadeau voor meisje eerste verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boukje34, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hallo,

    Onze dochter wordt over 10 dagen 1 jaar. Ze is een vrolijke, actieve, sterke meid en altijd vrolijk. Ze is gek op muziek ('danst' mee) en op alles wat flink herrie maakt, tamboerijnen, rammelaars, etc.
    Ik dacht zelf aan het geluiden huis van Little People/Fisher Price of de ontdek en leertafel van Vtech (kan je in het midden een Ipad plaatsen), want ze scrollt ook al op mijn telefoon door de foto's, dus dat pakt ze snel op.
    Maar is dat een leuk cadeau? Of hebben jullie nog andere suggesties? Een houten loopfietsje heeft ze al van haar broer 'geerft'. Ook heeft ze al een zachte Baby Born, kinderwagentje, babywalker, etc. Ik wil graag echt meisjes speelgoed geven!
     
  2. MilanFleur

    MilanFleur Actief lid

    28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Hier is de 3 in 1 driewieler echt een succes! Maar ons meisje is van mei dus we konden de hele zomer naar buiten. Weet niet of ik hem net voor de winter ook zal kopen. Zelfde geldt voor de zandbak

    Andere dingen die ze ook erg leuk vindt, loopauto, poppenwagen, pop, leesboekjes met kartonnen bladzijden, bal, stapelkubussen.
    Nu misschien nog iets vroeg maar ook erg leuk: houten puzzels, uitwasbare stiften, flesje voor pop

    Fijne verjaardag alvast!
     
  3. kwebbel86

    kwebbel86 Niet meer actief

    Zo'n loopwagen is meestal wel een succes denk ik. Hier hebben we het cadeau al liggen: een Activity Tafel, van alles en nog wat op de tafel waarmee ze kan spelen. Een telefoon, balletjes, etc. Heb m nog niet helemaal bekeken want dan moet ik m uitpakken. Is vast wel online te koop/te zien bij Intertoys, Bart Smit, Wehkamp, Bol.com etc.
     
  4. nath86

    nath86 Actief lid

    1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zandbak ,speelhuisje, wheely bug... Alle 3 Mega succes op.haar eerste verjaardag
     
  5. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ok! Bedankt voor de tips! Ik ga zo maar eens even Googlen! ;)
     
  6. MinnieMe

    MinnieMe Fanatiek lid

    17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn.dochtertje is afgelopen maand 1 geworden.

    Aller grootste succes was van Fisher price de picknickset. mijn mooie tasje en het thee servies uit die serie ligt al op zolder voor 5 december haha..

    Verder was de olifant die ballen uit zn slurf omhoog blaast van playskool ook n groot succes.
     
  7. MinnieMe

    MinnieMe Fanatiek lid

    17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Verder is hier momenteel favo speelgoed waskrijtjes, babytelefoon, en smartmix.
     
  8. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Kijk voor dingen die je het hele jaar kunt doen. Dus evt spulletjes voor in de zomer, maar je kunt ook denken aan een slee, speelhuisje of dergelijks.
     
  9. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Oh ja, dat is ook wel wat! Vast iets voor de zomer ofzo!
    @MinnieMe; Ik heb het geluidenhuis van FP met roze dak al in huis. ;) En ze heeft vorig jaar met Sinterklaas het FP theeserviesje gekregen, dat heb ik haar gegeven toen ze een maand of 10 was. De theepot doet het helaas al niet meer :(, die heeft ze tig x laten vallen... Wel eeeerg leuk, jammer dat ie stuk is... Nu even googlen wat smartmix is. Dat ken ik niet?!
     
  10. tetta

    tetta Fanatiek lid

    19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook lang over nagedacht maar uiteindelijk besloten geen speelgoed te kopen, dat had ze al genoeg en kreeg ze ook genoeg.
    Ze heeft nu van papa en mama een Pandora armband gekregen met een bedeltje. We gaan nu bij iedere verjaardag een bedel bijkopen en bij andere speciale gelegeheden. Ze kan hem nu nog niet om maar dat heeft ze later wel iets speciaals en tastbaars.
     
  11. Dimisto

    Dimisto Actief lid

    24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Ons moppie was 27 oktober jarig.
    ze heeft de volgende dingen gekregen van ons en visite:

    tafeltje met stoeltjes
    thee servies fisher price
    pop 2x
    kinderwagen voor de pop
    loop auto
    die hond van fisher price
    nieuw armbandje met oorbelletjes en een ringetje
    een houten activiteiten kubus
    kleren
    poppenbedje
    grote duplo blokken
    boekjes en puzzels
     

Deel Deze Pagina