Cadeau voor ouders, 25 jaar getrouwd

Discussie in 'De lounge' gestart door Flutterby, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn ouders zijn eind deze maand 25 jaar getrouwd en nu willen wij samen met mijn broertje en schoonzusje een leuk cadeau geven.

    We hebben al gekeken voor een stedentrip naar Barcelona, maar dan kom je al gauw op € 600,00 voor 3 nachten als je een beetje een redelijk hotel wilt.

    Iemand een idee voor een leuk cadeau? Of een goedkopere stedentrip (geen Engeland, Belgie of Frankrijk).
     
  2. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  3. abcd1234

    abcd1234 Fanatiek lid

    28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren met z'n allen in een (groot) huisje op een bungalowpark gaan zitten (hadden zij dan wel betaald want wij studeerden toen allemaal nog) en toen hebben wij voor hun een verrassingsetentje geregeld met een gepersonaliseerde menukaart enzo... Ze vonden het erg leuk.
     
  4. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij zijn toen met zijn 6en een week naar turkije geweest.
    Ook hadden we mijn ouders een rondvlucht gegeven voor boven hun woonplaats etc.
     
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wat wij altijd wel leuk vinden voor erbij is een mooie fam foto veel. vaak word dit door ouders erg gewaardeerd want hoe vaak komt het nou voor dat je met je komplete gezin plus uitbreiding eens op een mooie foto komt.
     
  6. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik vind een foto op canvas ook wel heel gaaf altijd.

    even een andere vraag: hoe jong ben jij nog wel niet, dat je ouders 25 jaar getrouwd zijn. Ik zat toen op de middelbare;)
     
  7. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    #7 daphne78, 5 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
    oo hebben we een feestje :D

    Maar kijk eens naar wat je wilt uitgeven! Wij hebben destijds op 25jarige huwelijk van mijn ouders(lang lang geleden in de tijd van mijn Deutscher die nog op dat feest was, en een paar dagen later op de bruilof van Dave volgens mij niet meer aanwezig was whahaha) een wandklok van 400 gulden destijds gekocht met je neef, ik en Deutscher.
     
  8. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    #8 daphne78, 5 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
    Ooo ik was zoo schattig ten tijde van die bruiloft :D Sta nog op de film, volgens mij een spijker tuinbroek aan en haren ingevlochten ik was toen 8 :D (en ts was dus nog niet geboren)
     
  9. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Blackeyedgirl: Daarmee kom ik ook weer boven de € 600,00 uit. Luxemburg vind ik niet zo leuk, ze hebben een camper dus daar gaan ze vaker heen :)

    @abcd: Ik wil ze graag iets samen geven! Wat bedoel je precies met zo'n gepersonaliseerde menukaart?

    @Siepie: Dat is ook een leuk idee! Met een vliegtuig of helikopter?

    @MamaSuus: Ja daar zijn we ook over aan het discussieren. Vooral wie er dan wel/niet op de foto mogen... ;)

    @Tulip: Zie bovenstaande.
    Ik ben 23, wordt 24. Dus ze zijn netjes getrouwd van te voren :D

    @Daphne: Nee helaas geen feestje.. Mijn vader wordt in april ook nog eens 50. Flauw he!
    Ja dat klopt! Die foto's heb ik niet zo lang geleden nog zitten kijken, volgens mij lijkt Sam wel op jou in je kinderjaren :)


    Ik ga van de week even naar het reisbureau. Een weekendje Barcelona voor € 400,00 voor 2 personen moet toch wel kunnen??
     
  10. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Wij hebben onze ouders toen een weekendje Valkenburg gegeven. Luxe hotel, helemaal verzorgd. Als verrassing zijn wij toen op zondag daar ook heen gegaan en hebben we in een grot gegeten.

    Is ondertussen al weer 12 jaar geleden, mijn jongste zus en ik studeerde nog, dus was ook niet zo heel duur.
     
  11. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    Misschien zie je een leuke aanbieding bij biedfabriek.nl of vakantieveilingen.nl

    Zijn vaak ook stedentrips enzo..
     
  12. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Leuk idee, ga eens kijken naar wat leuks in Valkenburg!

    @LT20: Goeie, ga ik ook ff kijken! :)
     
  13. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Wij hebben mijn ouders een schilderij kado gegeven. We hadden 300 euro bij elkaar. Ze hebben een schilderij laten maken.
     

Deel Deze Pagina