Cadeaukaart intertoys

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Emihan, 21 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emihan

    Emihan Actief lid

    18 aug 2015
    464
    64
    28
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    :(
     
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zag het al aankomen dus ben vorige week al geweest.
    Jammer hoor!
     
  4. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Had nog een kaart van €40 van mijn zoon zijn verjaardag. Ben net vanuit school gelijk heen gegaan.
    Wel jammer dat de intertoys zal verdwijnen. Als kind vond ik het zo’n leuke winkel, alleen al om te kijken naar al dat speelgoed.
    Maar om eerlijk te zijn koop ik er ook weinig. Ik had een paar dagen terug een hotwheels autoset van 10 stuks gekocht bij action voor €10 als cadeau.
    Zag net bij intertoys dezelfde set in de aanbieding voor €17.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij zijn vorige week al geweest omdat we het idd aan zagen komen. Wel balen idd. Was hier nog de enige speelgoedwinkel waar je een verjaardagsmandje neer kan zetten.

    Denk dat het komend weekend superdruk zal zijn met mensen die kaarten komen inleveren.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat is een goeie!
    Volgens mij heb ik ook nog bonnen liggen.
     
  7. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Heb voor €5 liggen...
    Daar koop je dus niks mee haha
     
  8. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier ook een week geleden geweest. Beide dochters hadden nog wat liggen in totaal voor meer als 25 euro.
     
  9. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Met bijbetalen kom je een heel eind ;)
     
    Siamara vindt dit leuk.
  10. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Jammer hoor dat t gaat verdwijnen! We kopen er nog best af en toe, er zit een xl Intertoys in de buurt.
    We hebben ook nog een stel kadobonnen, zeggen al heel lang dat we er mooie gezelschapsspellen van willen kopen. Moeten we maar eens echt gaan doen dan.
     
  11. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje zeg, ik vind dit toch wel jammer. Ik vond het al jammer dat de Bart Smit weg ging en nu ook de Intertoys nog erbij.
    Waar moeten we dan nu in hemelsnaam kadootjes kopen??
    Spelletjes, puzzels?
    Blokker staat ook op instorten. Hier anders alleen de luxere speelgoedwinkels maar daar kun je geen spellen, puzzels kopen, echt jammer.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  12. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Hier hetzelfde. In de hele stad en omgeving heb je dan enkel nog de bijzondere luxere winkels. Niet meer gewoon een speelgoedwinkel. Ik haalde er geregeld nog wat.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  13. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ja maar heb zo niet even extra geld klaarliggen
     
  14. Wat ontzettend jammer!
    Maar eigenlijk hebben 'we' het zelf in de hand gewerkt, veel op internet kopen.
    Zoeken naar de goedkoopste aanbieding..
     
    Zara75, wishfulthinking en snoes79 vinden dit leuk.
  15. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het jammer voor de mensen die zich al jaren inzetten voor hun werk en nu maar moeten afwachten hoe het verder gaat.

    Ook is het jammer dat de speelgoedwinkel op de hoek verdwijnt.

    Maar ik ben wel verbaasd dat ze dit niet zagen aankomen.

    Laten we realistisch wezen, hoeveel kleinere speelgoedwinkels heeft de Intertoys destijds wel niet weg geconcurreerd? De reden dat er nu alleen nog maar duurdere speciaalzaken overblijven is dat dat de enige waren die naast de Intertoys nog overeind stonden.

    Om eerlijk te zijn ik vind het jammer dat er straks geen grote speelgoedwinkel in de buurt is, maar de Intertoys specifiek ga ik niet missen.

    Ze hadden nog steeds hun winkels ingericht volgens het principe dat je bij hen wat kwam uitzoeken van wat ze toevallig in de winkel hadden liggen, ze gingen er niet vanuit dat de consument langskwam voor een specifiek product. En dat ze dan niet alles op voorraad hadden, dat kan ik ook wel begrijpen, maar dan kreeg ik altijd een 'nee' ipv een 'wij kunnen dit voor u bestellen'.

    Ook was de service vaak slecht, hoe vaak ik wel niet stond te wachten terwijl de medewerkers met privé zaken bezig waren. Ze miepen nu wel dat het Kruidvat ze klappen verkocht met de goedkope speelgoed-aanbiedingen, maar ook qua service zijn die hier gewoon beter en ze zijn niet de enige.

    En ik zal vast niet de enige zijn die er op een gegeven moment genoeg van had om steeds mis te grijpen als ik voor een specifiek product langskwam. Of om minuten te moeten wachten totdat de medewerkers uitgekletst waren (en nee, dat waren geen zakelijke gesprekken).

    Dus sindsdien koop ik veel online, daar is bovendien ook speelgoed te vinden wat mijn zwaar autistische zoontje wel leuk vindt.

    En ik kocht de laatste jaren ook meer bij de kleinere speciaalzaak dan bij de Intertoys. Gewoon, omdat ik het wil ondersteunen als een winkelier een goed assortiment heeft op een specifiek gebied.

    Het is echt niet alleen vanwege de prijs dat de consument naar het internet is overgestapt. Kijk bijvoorbeeld naar de AH, die maken nu juist veel winst door de luxere producten die ze aanbieden. Oh ja, daarnaast heeft de AH ook een overzichtelijke webshop en een gratis magazine om de klant te binden. Dat scheelt natuurlijk nog het meest.
     
    Bubblez en Paardenbloem vinden dit leuk.
  16. rums

    rums Niet meer actief

    Dat sommigen van jullie nog gewacht hebben na het bericht van vorige week.
    Als ik een bon had dan had ik die meteen verzilverd als ik het bericht gelezen had. Voor hetzelfde geld hadden ze winkels gesloten.
    Maar sinds de stunt van V&D en de bonnen leveren wij ze ook vrijwel direct in om te voorkomen dat je er niets mee kunt.

    En de bonnen van intertoys zijn alleen in te leveren bij zaken van intertoys zelf en niet bij franchisers van intertoys.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oei, ja dat is dan lastig idd.
     
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Voor 5 euro is er best wat te vinden hoor. Hier vullen de kinderen een verjaardagsmandje en moeten ze van mij ook dingen van rond de 5 euro in doen en die vullen zo een krat hoor.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  19. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Natuurlijk zagen ze dit aankomen.
    Een concern gaat niet van gisteren op vandaag failliet.
     
  20. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik koop nooit speelgoed op internet en hoe leuk is het voor een kind om na een bijzondere gelegenheid iets leuks te mogen uitzoeken?
    Ik vind het maar een armoedige zooi aan het worden, hier is ook zo een luxe speelgoedwinkel en dat is leuk om doorheen te lopen maar ik koop er zelden iets, mij te prijzig en weinig tot geen aanbod in puzzels en gezelschapsspellen.
    De Intertoys an sich zal ik niet missen maar wel de laagdrempeligheid om een speelgoedwinkel in te stappen en dat heb ik bij een luxe winkel toch minder want dan ben je toch vaak op zoek naar een specifiek kado.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina