Cadeaupakket mama

Discussie in 'Verzorging' gestart door Summerbelle, 1 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Een vriendin van me gaat binnenkort bevallen en nu wil ik leuke cadeautjes speciaal voor haar in de vorm van een cadeaumand / pakket.

    Wat zijn leuke dingen om te krijgen puur voor mama na de geboorte? Zelf vergeet ik al weer snel waar ik behoefte aan had. Wel allemaal natuurlijk en vegan.

    Ik heb lipbalsem, lekkere zeep, theepakketje, zachte/warme sokken.

    Iemand nog aanvulling of andere ideeën?
     
  2. AprilM

    AprilM Lid

    9 apr 2017
    77
    55
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend leuk idee! Wellicht iets van een lekkere notenmix (markt?)?
     
    Summerbelle vindt dit leuk.
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Wat een leuk idee!
    Als ze van alcohol houdt: een klein flesje prosecco oid? Lekkere bonbons?
     
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Haha afhankelijk van hoe ze uit de bevalling komt, maar ik zou nu de producten van Moms Horizon heerlijk hebben gevonden. Maar dat is heel persoonlijk. Verkoelend maandverband, plastuit ipv die onhandige bidon bij hechtingen etc.

    Verder heb ik in mijn kraamweek een massage geboekt, speciale buikmassage buik werd ingepakt met kruidenpasta. Heerlijk! Dus misschien een bon voor een massage? Even ontspannen..

    Het boek: mama’en: Mama'en navigeert elke aanstaande moeder door de negen maanden van haar zwangerschap, de bevalling en de eerste weken na de geboorte van haar kindje. Of ze nu voor het eerst of opnieuw moeder wordt. Met zowel wetenschappelijke kennis, moderne visies en waardevolle inzichten van tientallen deskundigen, als vele gezonde recepten, oefeningen en praktische tips, biedt dit boek je een uitgebreide toolkit om zelf te kiezen wat bij jou past. Als voorbereiding, houvast en kompas.
     
    Summerbelle en Sado vinden dit leuk.
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Een lekkere zachte spons, badschuim, die warme sokken is inderdaad erg leuk.
    Ik zou thee doen van een theezaak, heerlijk.
    Lekker chocolade maak je me ook altijd blij mee.
    Oja een lekkere deken voor op de bank, kan ik echt van genieten.
     
    Summerbelle vindt dit leuk.
  6. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Super leuk! Iets van bodylotion? Chocolade? Een bon voor een maaltijd (home made of iets om te bestellen?). Verder nog: hand crème, een tijdschrift of iets?
     
    Summerbelle vindt dit leuk.
  7. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Er zitten leuke ideeën tussen :thumup:
     
    owly vindt dit leuk.
  8. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Ik heb bij Moms Horizon gekeken, staan leuke dingen bij :thumup:
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  9. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Vooral eten en drinken wilde ik #onverzadigbaar :cool:
    Dingen voor onder de douche etc niet, had meestal echt geen zin om me in de badkamer "op te sluiten" (ben ook 5 dagen alleen met de kinderen dus oudste 2 moesten dan opletten)
     

Deel Deze Pagina