cadeautips eerste verjaardag ( meisje)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Wat een luxe probleem maar we hebben thuis al zoveel speelgoed liggen, ook van ons zoontje natuurlijk, dat ik ECHT niet weet wat we nog voor haar kunnen kopen qua speelgoed.
    natuurlijk, ze kan nog wat kleding gebruiken in grotere maten, ook willen we een speelgoedkast aanschaffen dus een ikeabon is welkom :D, en zou ook graag zo;n boekje willen hebben om alle mijlpalen vast te leggen.... eeuuhmm, maar da's niks voor haar :)
    Bovendien weet ik ook niet meer zo goed wat leuk is op die leeftijd.
    We hebben van ons zoontje nog een loopkar, vormenstoof, stapeltoren, zo'n spiraal met kralen eraan, heel veel boekjes, poppen heeft ze al in overvloed (ze doet er niks mee), van ojns zoontje hebben we ook watvan little people, maar dat vond hij niet zo interessant dus durf voor haar nu niet NOG meer te kopen.
    Megabloks hebben we al...dvd's, puzzels.... zandbak staat er al...
    ik weet t niet!
    Iemand nog ideeen? mensen vragen om een verlanglijstje maar ik weet echt niks.:)
     
  2. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    Loopauto? Toet toet autogarage? Eerste loopschoentjes? Driewieler? Hippyskippy?
     
  3. babyproject

    babyproject Niet meer actief

    En anders gewoon duplo? Kun je nooit teveel van hebben toch?
    Of een keukentje met keukenspullen.
     
  4. mirriemeis

    mirriemeis Actief lid

    17 okt 2011
    143
    0
    0
    een roze stoelzitzak, Heeft ons dochtertje ook gekregen die vindt het helemaal geweldig.
     
  5. frannie82

    frannie82 VIP lid

    28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  6. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    @babyproject: loopauto, garage en driewieler heeft haar broer allemaal al :) ja acht erg, maar dat hoef ik dus niet dubbel! eerste loopschoentjes vind ik wel een leuk idee, maar ze loopt nog niet dus weet ook niet welke maat ik moet hebben. En is bovendien nogal smaak gevoelig. Die hippyskippy, daar had ik nog niet van gehoord maar ik vind ze geweldig! Ik heb m op het verlanglijstje gezet!! Goeie tip!
    Keukentje vond ik ook leuk en zag bij hema een geweldig houten poppenhuis maar stond de leeftijd van 3-6 bij dus dat vind ik nog wat te vroeg om te vragen.

    @Mirriemeis: heb je een plaatje?
     
  7. cc93

    cc93 Bekend lid

    10 okt 2010
    996
    2
    18
    Misschien ook leuk om wat speelgoed van je zoontje te vervangen in "meisjes" uitvoeringen.
    Bijv. een roze vormenstoof, of een roze loopkar etc?
     
  8. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Helemaal mijn smaak! Alleen veel hebben we gewoon al! Rammelaars, die ontdekpoppen van Lamaze, keukentje, speelkleed, etc.
     
  9. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Toevallig zijn deze twee dingen gewoon "neutraal":( maar anders had ik het ook wel zonde gevonden hoor, dan heb je het gewoon dubbel!
     
  10. cc93

    cc93 Bekend lid

    10 okt 2010
    996
    2
    18
    Nou ja ik bedoelde het oude speelgoed dan wegdoen of verkopen. Maar misschien vind je dat zonde, wil je dat bewaren. Ben zelf nogal makkelijk in dingen wegdoen/verkopen.
     
  11. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Met wegdoen ben ik niet zo makkelijk, maar verkopen wil ik nog weleens proberen. helaas is mijn ervaring met speelgoed dat dat niet zo wil, of het moet echt iets duurs zijn geweest.
     
  12. Antje77

    Antje77 Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    4.205
    149
    63
    Wij hadden hetzelfde probleem toen onze dochter 1 werd. We wilden iets meisjesachtig en alles voor die leeftijd hadden we al van de oudste.
    We hebben haar een houten poppenwagen gekocht. Ze vindt het geweldig om er zelf in te zitten en zich te laten duwen door haar broer.
    bol.com | Janod Poppenwagen Framboisine, Janod | Speelgoed

    Een hippyskippy heeft ons zoontje, gekregen met zijn 2e verjaardag. Ik vind dat ook pas geschikt vanaf die leeftijd. Wel een super ding!!
     
  13. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Dat poppenwagentje/ loopwagentje vind ik te gek! wel erg duur, maar misschien issie elders nog wat goedkoper? Of iets ander model? Leuke tip in ieder geval! Ik zet hem erbij!
    Die hippyskippy is misschien voor latere leeftijd, maar ik verwacht dat ze er nu ook leuk op kan klimmen en kruipen en mn zoontje van 3 zal m ook leuk vinden denk ik ;)
     
  14. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik heb het zelfde probleem hoor

    mijn oudste dochter kreeg voor haar

    1e een houten poppenwagen

    2e een prinssesenscooter op accu

    3e een dora fiets



    maar nu onze 2e dochtertje in sept jarig is
    zit ik ook me suf te verzinnen om wat te geven

    denk toch aan een loopauto of een activiteitentafel

    terwijl ze al zo loop ding heeft van de grote zus meer een walker


    de taart ben ik wel overuit dat word met een foto erop
    en standaard slingers


    met haar 2e verjaardag zal wel hello kitty worden en ook taart ervan



    bij onze oudste deden we ook

    1e foto van haar zelf

    2e prinssen (zo barbiepop erin)

    3e Dora taart

    4e ? misschien Mega Mindy of K3 ( maar gelukkig ken ze nu zelf aangeven wat ze wilt deed ze ook met haar 3e verjaardag heeft ze de kado en taart uitgezocht)



    succes
     
  15. sjak

    sjak Niet meer actief

    Skippykoe! Zie Google!
     
  16. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    hee, bedankt voor de tip! Deze zijn wel stukken goedkoper dan de hippyskippy!
     
  17. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  18. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Dank je! Ik heb er wel een plastic gietertje (voor in bad) af weten te halen als tip. Verder stonden er toch veel dingetjes op die we al hebben liggen, of waarvan ik denk: weer zo'n groot ding in de kamer, waar ze wrs niks mee doen :) hihi! Is een bromtol bijvoorbeeld echt een cadeau voor eindeloos speelplezier???

    Enne... nog gefeliciteerd! ik zie dat je dochter precies een maand ouder is dan mijn dochter!
     
  19. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik las in een ander topic over een wheelybug, ook erg leuk!
     
  20. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Ja, is dat zo'n loopwagentje? Kennisen van me hebben er een, inderdaad erg leuk! Maar we hebben ook nog een houten loopfietsje in de vorm van een hond, ook heel geschikt voor een meid en onverwoestbaar dus die kan nog goed mee. Jammer...
     

Deel Deze Pagina