cadeautje verloskundige

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door prinses, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik wil graag een cadeautje geven aan mijn verloskundige. Hebben jullie een leuk idee?
     
  2. tantetil

    tantetil Bekend lid

    1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Bosje bloemen? ik moet ook nog naar de nacontrole, dus ik zat mij ook al af te vragen wat ik zal geven. Ik wil nog wel een foto maken dan en daar een kaart van maken en opsturen.
     
  3. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wij hebben bij de jumbo een wenk pot met ingrediënten voor koekjes bakken erin met een kaartje en foto van de kleine.
     
  4. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Geboortekaartje opgestuurd en bij de Nacontrole een grote door bonbons geven, wel van goede kwaliteit. Praktijk met meerdere verloskundigen en 2 locaties. Zoiets gaat altijd wel op tijdens een bespreking of iets dergelijks. Daarbij heb ik een persoonlijke brief geschreven. Was ook een afsluiting van 3 zwangerschappen hoe ik het allemaal beleefd heb. Heb lief en leed met hun gedeeld.
     
  5. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Chocolaatjes met roze muisjes van de bakker en een bedankkaartje. Geboortekaartje hebben we ook gestuurd :)
     
  6. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Bos bloemen en bonbons.
     
  7. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Onze kraamhulp vond dat het zo lekker rook als ik gedouched had...dus kadoverpakking Therme Zen White Lotus....
     
  8. DEMADE

    DEMADE Fanatiek lid

    27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik had haar een klein beetje uitgehoord wat ze leuk vond, wat dr hobby's waren etc. En daar heb ik een cadeautje op gebaseerd! En we hebben haar een geboortekaartje gegeven.
     

Deel Deze Pagina