Cadeautjes kinderfeestje(s)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Wellesnietes, 30 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Een vriendje van mijn zoon wordt 6. Er zijn geen cadeautips, alles is leuk (wat ik betwijfel haha) WAT geven jullie vaak met kinderfeestjes?
     
  2. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    Oh mijn dochter heeft alleen vriendinnetjes maar geef vaak klei, knutselspullen (iets met verf, armbandjes maken, als ik de ouders niet mag iets met veel glitter), (vrienden)boek. Durf alleen niet te zeggen wat tegenwoordig hip is onder 6 jarige jongens :rolleyes:
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik koop het hele jaar door dingen in de uitverkoop voor dat soort gelegenheden. Als ik doosjes lego zie met 50 of 70% korting neem ik het mee en zet het op zolder. En op die manier eigenlijk met van alles en in 90% van de kinderfeestjes kan ik dan altijd wel iets van zolder plukken wat bij het kind past.

    Voor een 6 jarige jongen zijn dingen die rond deze tijd van het jaar jarignis lijkt mij iets voor buiten leuk. Zo een pomp met waterballonnen. Of zo een set waterballonnen die per streng van 50 gevult kunnen worden en niet geknoopt hoeven te worden. Eventueel met een leuk waterpistool van de action erbij (als de ouders en jij niets tegen waterpistolen hebben uit principe) of een leuk opblaas speelgoed voor in het water. Of van dat gravity stoepkrijt (flesjes met krijtpoeder die je vult met water en waarmee je dan vormen kunt spuiten ipv tekenen). En ik denk dat voor zowel jongens als meisjes knutselspul altijd leuk is. Als je dat bij action koopt kun je best een leuk pakketje voor een schappelijke prijs in elkaar zetten.
     
    Libelle82, Whoopy, Jo79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    In de zomer vaak iets voor buiten.
    Inderdaad waterspeelgoed of gewoon buitenspeelgoed is altijd goed.
    Boekjes/kleurboekjes zijn meestal ook prima, tenminste mijn kids zijn daar altijd blij mee.
     
    GossipGirlxoxo en Wellesnietes vinden dit leuk.
  5. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Oh ja heel goed! Buitenspeelgoed! Daar kan ik wel eens naar kijken!! Leuke ideeen al!
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Buitenspeelgoed inderdaad, een XL spel (mikado ofzo) of zo’n puzzelboekje (Denksport Junior).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Het ligt zo aan het kind maar buitenspeelgoed is idd een heel goed idee. Verder in het algemeen lego, strijkkralen, een donald duck pocket, play doh, gezelschapsspelen, knex.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo ik ga graag eens shoppen met jou - kijken waar je die Lego met 50% korting vindt :D (hier nog nooit tegengekomen)

    On topic: zoals al gezegd in deze tijd van het jaar is het leuk iets te geven van waterspel. Als het kindje van puzzels houdt dan is een mooie puzzel misschien ook een optie. Verder: een gezelschapsspel, een smartgame, boekje van tekenen van punt naar punt, leuk leesboek, ministeck..
     
  9. Sopje1234

    Sopje1234 Bekend lid

    30 okt 2018
    735
    477
    63
    Ik pols vaak bij de ouders van de andere gasten of er animo is voor een gezamenlijk cadeau. Als dat er is dan vraag ik aan de ouders van de jarige wat voor grote cadeau's er nog op zijn verlanglijstje staan. Als niemand mee wil doen, iets van lego, nerf, waterpistool en Duckpocket als het een jongen is en bij meisjes knutselspul of iets van de flying tiger
     
  10. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Hier geven ze elkaar altijd doosjes lego/playmobil.
     
  11. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Ik kijk dan even naar mijn eigen zoon (6). Hot wheels (action), lego polybag of gewoon doosje, knutselspullen, playmobil.

    Buiten speelgoed. Voetbal pionnen (action), kubb achtig spel action, duikbril.
     
    Rosa Canina vindt dit leuk.
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik doe dat ook met cadeautjes vooruit kopen in de uitverkoop.
    We hebben zelfs een cadeautjeskast, daar haal ik vanalles uit bij feestjes.
    Kruidvat, Makro, Blokker en Hema hebben hier vaak echte koopjes.
    Bij de Makro werken veel studenten, die volgens mij vaak nog zo’n kater hebben dat ze dingen compleet verkeerd afprijzen.
    Hetzelfde met cadeautjes voor juffen en meesters. Kruidvat heeft na Moederdag, Kerst enz. veel cadeausets voor een habbekrats.

    Op deze leeftijd is Lego vaak leuk of bijv. zo’n opblaasbeest voor in het water, stuiter/kneedgum enz.
     
  13. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.391
    4.246
    113
    Vrouw
    Voor meisjes is het zoooo makkelijk! Topmodel, legoFriends en slijm.
     
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier bij de intertoys staat altijd een schap met speelgoed met korting tot 70% korting. Soms is een verpakking iets beschadigt of gaat het uit het assortiment. Maar ook bij de kruidvat weleens. Niet veel keuze maar als ik wat leuks zie neem ik het mee.
     
    zigzag vindt dit leuk.
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Bij bol kan je op dit moment kortingscodes verzamelen van tien euro op Lego. Als je deze op het juiste moment inzet kan je in totaal een leuke korting hebben.
     
  16. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hier zijn schiet dingen altijd goed. Vooral de nerf pistolen zijn een hit. Je hebt die ook met auto's (dan schiet je de auto's weg over de grond) hebben ze ook bij de action, dus qua prijs goed te doen.
     

Deel Deze Pagina