Camping de Berenkuil vs Torentjeshoek

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zwaaistaart, 23 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Wie heeft ervaring op deze campings?
    Vorig jar zijn wij de op de Berenkuil geweest, dus daar weten we wat we krijgen.
    Maar nu kom ik Torentjeshoek tegen. Kleiner, zwembad op loopafstand. Lijkt me ook leuk! Maar wie kent deze camping. Wat is je ervaring?
    We gaan voor het eerst met onze vouwwagen weg :o:
     
  2. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Toevallig vandaag bekeken omdat wij ook nog niet de knoop doorgehakt hebben....

    Heb je reviews gekeken op Zoover? Daar zijn wij op afgeknapt. Vooral op de douches/warm water. (4 min douchen middels een opwaardeerkaart, waarvan wordt aangegeven dat het niet goed werkt) Die kaart gebruik je dan ook voor de afwas. Je kan natuurlijk opwaarderen, maar daar betaal je naar.

    Lees wel dat de omgeving/campingplekken heel mooi zijn.

    Hoe is de Berenkuil? Ook wb sanitair?
     
  3. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Precies die review op zoover maken dat we waarschijnlijk naar de berenkuil gaan. Dat was vorig jaar fijn.
    Sanitair is netjes! Wel met timer qua douchen maar ik redde het altijd prima. Voor gezinnen zijn er evt dubbele douches maar ik douchte de meiden in het kindergedeelte. Zonder timer. Ideaal qua hoogte. Zij op een opstap. Hoefde ik niet te bukken.

    Verder heerlijke camping alleen wel echt fietsen nodig als je verder naar achter staat
     
  4. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    Ok..
    Die timers staan me altijd een beetje tegen.

    Wij gaan waarschijnlijk boeken bij Horstmannsbos. Zou je ook nog even kunnen kijken.
    Er komt dit seizoen een heuse speelvijver. Ziet er leuk uit en hele knusse campingveldjes.

    Heb altijd een hekel aan die recht toe recht aan velden.
     
  5. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Ja en daarom vinden we de berenkuil fijn. Losse plekjes in overvloed. Timer douche zijn 10 minuten geloof ik dus echt voldoende.

    Ik ga 'jouw' camping ook even bekijken. Speelvijver is leuk! Heeft berenkuil ook
     
  6. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.845
    2.256
    113
    Zie t toevallig voorbij komen! Leuk dat de keuze hier waarschijnlijk op is gevallen :)

    vorig jaar zijn wij op Berenkuil geweest. Leuke camping, wel heel groot. Sanitair prima
     
  7. maliro

    maliro Niet meer actief

    Wij zijn bij de berenkuil geweest. Wij stonden vlakbij de speeltuin, dat was ideaal. Totdat dochter met een vriendinnetje was meegelopen die tussen de speeltuin en speelvijver instond. Heeft een tijdje geduurd voordat ik haar terug vond. Die andere camping ken ik niet.
    Wij vonden zelf de Berenkuil wat te groot, Mijn zoon (heeft ass) is uiteindelijk bij opa en oma gaan logeren. Vond hij leuker dan de berenkuil. Wij wonen er in de buurt dus buiten het hoogseizoen en lockdown om komen we er weleens om te wandelen of te spelen. Dan is het een sruk rustiger en dat werkt beter voor ons.
     
  8. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Het is toch de Berenkuil weer geworden :)
     

Deel Deze Pagina