Camping Del Garda

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sidmick, 7 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Wie o wie kan mij helpen.
    Ik ben aan het rondkijken om naar camping Del garda te gaan aan het gardameer.
    Echter lees ik dat de camping een aantal jaren geleden is opgesplitst in 2 campings?
    En nu kom ik bij de recensies tegen dat er op del garda geen speeltoestellen, voetbal veld is etc.
    Heeft iemand ervaring met deze camping en kan mij uitleggen hoe dit zit?
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.772
    113
    Ik zie die info die je hebt niet. Wij zijn 2 jaar geleden en dit jaar weer naar del garda village.

    Overal waar ik kijk zie ik dat als je drukt op del garda op del garda village uit komt.
    Ze hebben daar 2 zwemgedeeltes. Kleine speeltuintjes, volleybalveld, (tenminste toen)

    Het was toen wel dat je geen makkelijke toegang had tot het meer, je moest omlopen. Geen probleem.

    Bij de camping zit om de hoek een supermarkt ideaal. Succes met je zoektocht
     
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    De camping is gesplits en het ene deel heet nu del garda village en het andere campeggio del garda
     
    owly vindt dit leuk.
  4. LoveXx

    LoveXx Fanatiek lid

    15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Wij zijn 2 jaar geleden geweest, op campeggio del Garda. Van wat wij hoorden is dat het betere deel van de 2.
    Camping zit aan het meer.. er zit een mooi zwembad bij, leuk animatie team, speeltuintje, speelveld etc. Wij hebben er echt een super vakantie gehad!
     
  5. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier ook aan het rondkijken..
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Goed om te horen! We hebben vandaag de bevestiging binnen gekregen
     
  7. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.096
    495
    83
    Wij zijn de afgelopen 2 jaar op beide campings geweest. Dit jaar gaan we weer:)
     
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.772
    113
    Zit er ook echt verschil in? Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar camping del garda village, wij vinden het wel heel fijn dat er om de hoek een familia supermarkt ligt.:)
     
  9. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.096
    495
    83
    Wij gaan nu voor het 2e jaar ook naar deze camping. Voordeel hiervan vinden wij echt de zwembaden. Andere camping heeft onderaan de glijbanen een diepte van een normaal zwembad dit loopt door vanuit het kinderbad.

    “Supermarkten”, animatie etc is te vergelijken. Wanneer je naar het meer wilt dien je wel om te lopen en dat is bij de andere camping niet het geval.
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.772
    113
    Bedankt! Dan ben ik blii met deze camping! Zoon is 4 ennis bezig met zwemles maar is wel fijn als je niet meteen heel diep zit.

    Betreft het meer vinden wij niet erg, 2 jaar geleden waren we er voor het laatst en toen was het water van het meer niet bepaald schoon. Leuk om een keer langs te lopen maar niet om te zwemmen.
     
    Zomerrr vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina