Camping gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luna86, 22 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    Wij zijn voor volgend jaar opzoek naar een camping in Italië.
    Zuid Frankrijk of Kroatië is eventueel ook een optie.
    Wat we zoeken;

    - kampeerplek met privé sanitair
    - Leuk zwembad met glijbanen (kids 10&12)
    - aan of op loopafstand een zandstrand
    - goed restaurant
    - leuke bar/plek om in de avond een drankje te kunnen doen.
    - bij voorkeur een luxe (5 sterren) camping

    Wie weet een leuke camping met bovenstaande eisen :D?
     
  2. Peace

    Peace Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wij zoeken echt hetzelfde, maar dan het liefst in Spanje. Ik lees mee met de tips! :)
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    In Spanje heb ik nog geen camping ervaring. Lijkt ons ook erg leuk maar de afstand houdt ons een beetje tegen.
     
  4. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Esterel Caravaring in Fréjus/ st. Aygulf. (zuid Frankrijk)
    Voldoet aan bijna al je eisen, alleen ligt het niet direct aan het strand.
     
  5. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Union Lido in Italie..
    Maar camping is wel erg groot en massaal, je moet daar wel van houden..

    de plekken zijn zeer ruim, er zijn er enkele met prive sanitair. Die zitten ook aan het strand vrijwel..
    zwembad is heel leuk voor kinderen! Er is zo ie zo veel te doen voor kinderen. Kleine kermis op de camping, gamehal, voetbalvelden. er zitten enorm veel barretjes, restaurants etc. op de
    camping. Je hoeft er niet af..
    omgeving is niet heel bijzonder ofzo, gardameer is veel mooier.
    Maar wel toeristisch, dus behalve plaatsjes bezoeken zit ook daar veel vertier voor kinderen. Lunaparken, waterparken, kartbaan etc.
    En venetie is vlakbij!
    en mocht je honden hebben? Voor honden is het daar echt super geregeld!

    nadelen; muggen! En je moet wel je portemonnee trekken…

    voor ons is groot en toeristisch juist een voordeel, maar daar moet je wel van houden.
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    @lovemy2kids
    Dank! Ik kan de privé sanitair plekken nog niet vinden maar staan ze een beetje rustig en schaduwvol? Nu zag ik dat camping Italy ernaast ligt en dat je vanaf die camping gebruik mag maken van union Lido.. misschien is zoiets voor ons ook een optie.
    Ik vind het wat groot ogen maar denk je dat onze kinderen 10&12 zich goed alleen over de camping kunnen bewegen?

    Wij zoeken zelf echt luxe en rust (vooral overdags lekker bij de tent rommelen, avond vanaf 23.00 stil) op een camping maar voor onze jongens willen we graag een tof zwembad en voldoende vermaak. De camping mag best groot zijn maar dat wil ik niet overal voelen en zien :p denk je dat het dan wat voor ons is?
     
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    Neuzeke vindt dit leuk.
  8. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113

    Kinderen kunnen zich goed alleen over de camping verplaatsen hoor.
    De plekken met eigen sanitair staan aan de rand nabij het strand. Er zijn zeker ook schaduwplekken erbij!
    Animatie is tot 23.00uur, daarna is het in principe stil op de camping. Wij zaten in een stacaravan en geen overlast ervaren. Daarnaast is er overdag een siesta van 13.00 tot 15.00uur mag je met auto park niet op of af en zijn alle winkels dicht.. (die zelfs tot 16.00uur). Zijn ook goede rustige momenten.
    Camping is erg groot dat er wel genoeg plekken zijn waarbij het rustig is. Zou vooral een plekje zoeken langs de rand van het park en niet te dicht bij het “centrum”. Dan heb je genoeg rust en kun je prima aanrommelen bij de caravan.
    De levendigheid en het massale ervaar je vooral in de avonden in het “centrum”. Daar zijn dan veel mensen op de been, winkelen, terrasje pakken, naar de gamehal etc.
    Naast het privé sanitair zijn de gezamenlijke toiletgebouwen ook erg netjes en schoon. Staat in ieder gebouw hele dagen een schoonmaakster het bij te houden. Heb er gewassen en een keer gedoucht. Wij zaten er naast en soms is dat sneller dan wachten tot het hele gezin de stacaravan is geweest.
    Nog iets wat wij leuk vonden! Er zit een kleine wellness bij. Alleen voor volwassenen, in de zomeravond is dit in de ook 2x in de avond. Van 20.00 tot 22.00uur. Lekker bubbelen etc, met zn tweeen.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  9. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Heb je toevallig al op de site's van Sandaya en Yellow Village gekeken? Zijn ook luxe campings met veel vertier en animatie.

    Zou Serginan Plage misschien een optie kunnen zijn?
    Ligt ook aan het strand. Privé sanitair weet ik niet zeker. Ook is er voor de jeugd genoeg te doen. Ook is er s'avonds ook animatie voor de oudere jeugd en volwassene.
     
    Luna86 en Neuzeke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina