camping la sirene frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nicole18, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    Hallo

    Wij hebben camping Camping La Sirène - Frankrijk - Vacansoleil het oog.
    Wie kent deze camping en kan mij staat meer over vertellen?
    Ligt het op loop afstand van een dorpje?
    Is de camping niet te massaal, mijn zoon van dan bijna 4 jaar houd wel van wat activiteiten maar zal niet overal aan mee doen.
    Is er in de omgeving ook nog wat te zien voor ons als ouders?

    Wat raden jullie aan? Boeken via vacansoleil, roan, de camping zelf??
     
  2. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Geen ervaring met d camping, maar wel met Roan. Prachtige caravans, goede organisatie.
     
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    dankje! roan caravans staan vaak wat ruimer opgesteld ook volgens mij.
    Ik hoop dat er nog iemand ervaring heeft met de camping zelf
     
  4. Illy30

    Illy30 Actief lid

    15 mei 2012
    220
    0
    16
    De caravans van vacansoleil staan niet fijn opgesteld ( vorig jaar).Dichtbij de faciliteiten, maar op grind en erg dicht op elkaar. Wij hadden de mango van rent a tent. Supergroot en veel ruimte en op gras. De camping ligt vlakbij het dorp, maar moet je wel met de fiets of auto heen. Of met het treintje dat voor de entree stopt. Wanneer ga je? Het is een grote camping, kan massaal lijken. Maar ik vond het prima. Wij waren er eind juni. Camping toen al redelijk druk, ivm vakantie Engelsen en veel Nederlandse jonge gezinnen. Bij het zwembad geen ligbedden, maar heerlijk kunstgras. Dus veel meer plek. Animatie hebben wij niet echt meegedaan.
    Uitstapjes: Barcelona en Carcassonne (2 uurtjes rijden). Dorpjes in de omgeving die erg mooi zijn. Voor de kids vlakbij een superleuke grote kinderboerderij. Echt een aanrader!
     
  5. Anne1234

    Anne1234 Actief lid

    25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Ik ken La Sirene van toen ik als kind nog met mijn ouders ging kamperen, dus zo ongeveer 33 jaar geleden. En ik weet dat de naam van de camping toen wel zijn eer aan deed (dus veel lawaai van die kant). Wij stonden toen op de camping daar tegenover, de Hyppocamp heette dat volgens mij. Die hadden een schrijntje aan activiteiten en herrie, dat weet ik nog wel. Maar dit is natuurlijk zoooooooo lang geleden Vond t grappig dat ik deze naam van de camping voorbij zag komen, want die is als een van de weinigen blijven hangen, terwijl ik daar zelf niet eens gekampeerd heb.....
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    dankje voor jullie reacties!!
    Illy30 wij gaan er de eerste weken van september heen waarschijnlijk, dus redelijk aan het einde van het seizoen.
    ik wil graag een sta caravan, zodat ik en eigen toilet en douche heb :D
    ik las dat de camping uit 2 delen bestaat, daar moet ik nog eens goed naar gaan kijken wat het verschil is en op welk deel het leukst is voor mijn 3 jarige
     
  7. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Afgelopen jaar begin september geweest, kende het ook nog van vroeger met mijn ouders :) sindsdien erg veel veranderd en je kent het niet meer terug hoor!
    Mooie camping met grote buiten zwembaden, hoge glijbanen en twee overdekte delen, eentje voor de kleine kinderen + wat grotere en eentje met wat dieper water. Begin september was het niet zo lekker om buiten te zwemmen en ben ook niet van de glijbaan afgeweest, buiten zwemmen was te koud en koud water. Strenge toezichthouders ook. Kleine van 2 mocht niet met ons in het bubbelbad...
    In de omgeving is er dichtbij de camping kermis attractiepark (naam ben ik even kwijt) alleen in hoogseizoen geopend, Argelès sur Mer stad is heel erg leuk en het strand is erg lekker. De Chinees op de hoek is erg goed en goedkoop, all you can eat :)
     

Deel Deze Pagina