Camping Oostenrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door evaatje84, 27 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaatje84

    evaatje84 Lid

    25 aug 2010
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Voor de volgende zomervakantie zijn wel alvast op zoek naar een camping. Na jaren vakantie in Frankrijk, willen we volgend jaar graag naar Oostenrijk.
    Ik las in een een blog van Kids eropuit iets over de speeltuinen van Wilder Kaiser. Dat lijkt me erg leuk! Is er iemand daar weleens geweest? Is het echt zo leuk?
    Heeft iemand een tip voor een camping in die omgeving? Ik vind wel wat grotere campings. Maar wel gaan het liefst naar een kleinere camping (afgelopen jaar +/- 40 plekken op een veld met speeltuin in het midden, dat was ideaal!). Op de camping moet een speeltuin zijn, klein zwembad is prima, animatie hoeft niet perse. En genoeg te doen in de omgeving.

    Een camping in een ander gebied is ook helemaal goed, ik ben me echt aan het oriënteren:)
     
  2. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Kijk eens bij een camping in het oberinntal, Ried. Daar ligt er een met zwembad. Gebied is echt top voor kinderen. Met de kabelbaan omhoog bij Fiss/Serfaus. Veel leuker dan wilder kaiser! Ben bij beiden gebieden geweest, alleen dan in hotels;)
     
  3. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.607
    3.853
    113
    Wilderkaiser/skiwelt is echt heel gaaf voor kinderen! Tips voor camping daar heb ik niet. Ben er alleen in appartementen geweest.
    Het gebied van Serfaus, Ladis en Fiss schijnt ook superleuk te zijn.
     
    evaatje84 vindt dit leuk.
  4. evaatje84

    evaatje84 Lid

    25 aug 2010
    11
    0
    1
    NULL
    NULL

    Dank je wel! Zijn er daar ook van die mooie speeltuinen bovenaan de bergen?
    Ik ga er eens naar kijken.
     
  5. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Alleen maar speeltuinen, themaroutes, speurtochten en attracties zoals 2 rodelbanen, 2 tubing banen waarvan 1 met echte sneeuw. Je hebt ook een heel mooi meer, Hög, waar je vanalles kan doen. Echt ontelbaar veel mogelijkheden. Wij zijn er 3 keer geweest en gaan zeker nog eens terug.
     
    evaatje84 vindt dit leuk.
  6. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Google eens op Prutz
    Klein dorpje waar ik lang geleden heb gekampeerd .schitterende omgeving. Camping was vrij klein en lag aan de rivier. Speeltuin weet ik niet zeker. Had toen nog geen kinderen. Sanitair was top
     
    evaatje84 vindt dit leuk.
  7. evaatje84

    evaatje84 Lid

    25 aug 2010
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wauw, dat is precies waar we naar op zoek zijn! Dank je wel! Nu op zoek naar een mooie camping:)
     
  8. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Iemand de gouden tip voor een chalet op camping met 3 aparte slaapkamers?
     
  9. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Kitzbuhleralpen en dan in westendorf. Camping weet ik niet . Je hebt er alponolino ,hexenwasser, elmis zauberwelt. Dat zijn een paar van die speeldingen. Erlebnisberg

    Afgelopen jaar waren we in gerlos das een uurtje verder. Daar heb je fichtenschloss in de buurt en nog een paar. Denk niet dat we daar snel weer heen gaan. Vond er minder aan dan kitzbuhler.
     
  10. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.607
    3.853
    113
    Westendorf is geweldig! Vaak geweest zowel in winter als zomer. In alle omliggende dorpen zijn veel leuke kinderactiviteiten .
    Maar de camping daar (Panorama) was vroeger niet echt spannend (20 jr geleden of zo). Maar als wij in Oostenrijk zijn, zijn we 's morgens op tijd op pad en pas laat in de middag terug, dus zou er behalve een speeltuintje of zo ook niet veel hoeven te zijn.
     
  11. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Camping Aufenfeld
    Camping Hell
     
    Butchke vindt dit leuk.
  12. juffie81

    juffie81 Bekend lid

    7 aug 2007
    631
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Camping Hell is super, erg luxe! Met binnen en buitenbad.En leuke konijntjes die rondhupsen.
    Camping Maltatal was ook erg leuk en erg gemoedelijk. De kinderen konden elke ochtend een rondje paardrijden. En er was ook een zwembad.
     
    Butchke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina