Campingbedje

Discussie in 'Verzorging' gestart door saju, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saju

saju Lid

25 apr 2009
    53
    1
    0
    Vandaag heb ik een campingbedje voor onze dochter van 10 maanden gekocht. Ik heb het bedje in elkaar gezet en nu vraag ik mij het volgend af: er zit een losse bodem in, maar is deze bodem nu ook gelijk het matrasje? Het is volgens mij een houtenplank met wel iets van zacht materiaal overheen. Hebben jullie enig idee of dit dan gelijk het matrasje is of dat je bij een campingbedje altijd nog een "normaal" matras in moet leggen.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat er bij zit is eigelijk meer een lattenbodem, het geeft stevigheid aan het bedje en de laag die erop zit moet dienst doen als een matrasje. Als ze er echt een hele nacht in gaan slapen zou ik zeker zo'n camoingbed matrasje aanraden en die gewoon bovenop het andere matrasje leggen voor extra comfort.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Saju, bedankt voor het openen van dit topic en @Dees voor de link.

Ga me ook zo'n extra matras aanschaffen. :)

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb een dun matrasje bij ikea gekocht voor in het campingbedje. Was een stuk goedkoper dan zo'n campingbedmatrasje en leek mij ook prettiger omdat het niet zo'n plastic spul is. Matrasje koste een tientje ofzo.

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    dat is niet het matras!
    je moet nog een apart matras erbij kopen.

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat jij erbij bedoelt is de bodem, het matrasje moet je er nog apart bij kopen al wordt het als compleet verkocht. Lijkt me in ieder geval niet erg comfortabel liggen op zo'n harde plank en vind het zelfs een beetje misleidend zoals ze het verkopen (heb het over prenatal).

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo wordt het altijd benoemd hoor niet alleen bij Prenatal, maar al vanuit de fabrikant. Ze kunnen het beter benoemen als lattenbodem en dat doe ik dan ook altijd, want de naam matras mag je het niet geven vind ik.

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik leg er altijd een tuinstoelkussen in. Past precies en is net zo dik als een extra matrasje.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.785
    4.177
    113
    wij hebben zo'n opvouwbaar matrasje van prenatal erbijgekocht

11. saju

saju Lid

25 apr 2009
    53
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Het leek me inderdaad ook al niet erg lekker liggen.
    Ga vrijdag gelijk voor een matrasje kijken.

Deel Deze Pagina