Carpale tunnel syndroom

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mss86, 9 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mss86

    Mss86 Fanatiek lid

    24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Wie heeft er last of last gehad van carpale tunnel syndroom tijdens de zwangerschap? Gingen deze klachten vanzelf weer weg? Hoe lang duurde het voordat het herstelde? Ben je nog bij de ha, fysio of neuroloog geweest?
    Enkele weken na de bevalling worden mijn klachten nog niet minder, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
     
  2. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Bij mij zijn de klachten uiteindelijk vanzelf weer verdwenen. Heeft wel lang geduurd! Durf niet precies te zeggen hoe lang maar volgens mij 6 maanden ongeveer.
     
  3. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Bij mij na twee maanden verdwenen ongeveer..
     
  4. Solstice

    Solstice Actief lid

    8 jan 2019
    187
    90
    28
    Vrouw
    Ik had het bij mijn oudste heel erg tijdens de zwangerschap. Duurde na de bevalling een maand of 2 voor het helemaal weg was.
     
  5. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb aan beide polsen quervain gehad (lijkt op cts maar dan andere plek). Heeft 2 jaar geduurd, toen werd ik weer zwanger. Heb 1 pols zelfs laten opereren. Na de bevalling van de tweede was het vrij snel weg!
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb het tijdens allebei mijn zwangerschappen gehad en nu dus ook weer.
    Bij mij verdwenen de klachten eigenlijk gelijk na de bevalling.
     
  7. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Bij beide zwangerschappen van de meiden gehad. Nu nog niet.
    Na de bevalling was het vrijwel meteen weg.
     
  8. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Bij mij werd het na een halfjaar pas minder ,Bij me dochter er geen last van gehad.Tijdens de zwangerschap had ik een aangemeten pols brace.
     
  9. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik kreeg na de geboorte van mijn oudste carpale tunnel met een ganglion in mijn pols. Deze was na een jaar nog niet weg en deed ook erg veel pijn. Dat ganglion was ook vrij groot en drukte heel erg tegen mijn zenuwen aan. Ik kon met die hand bv geen flessen opendraaien. Die heb ik toen laten wegsnijden in het ziekenhuis. Na het herstel van de operatie heb ik hier geen last meer van gehad.
    In mijn andere pols zat ook een ganglion, maar die deed minder pijn en daar heb ik niets aan laten doen. Die is geleidelijk aan weggetrokken. Voor die pols heeft een brace heel goed geholpen om verdere overbelasting te voorkomen.
     

Deel Deze Pagina