Wat vervelend voor jou dat je zo onzeker bent. Ik vraag me wel af waarom je zo'n vroege echo laat doen. Je hebt kans dat je er dan nog niks uit kan opmaken, omdat er bijvoorbeeld nog geen hartactiviteit te zien is. Dus dan ben je nog steeds zo onzeker!
Omdat ik medisch begeleid word ivm 1 vroeggeboorte* , 1 miskraam en 1 dysmature baby die eerder gehaald is. Ik krijg altijd bij 6 weken al een echo en tussen 12 en 14 weken een cerclage...
Update: Vandaag een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben ontzettend blij en opgelucht! ♡
Super fijn, gefeliciteerd! Dit is precies waarom ik die testen echt haat. Bij mijn zoontje hetzelfde gehad en hij zit nu naast me op de bank. Dit keer de cb om die reden overgeslagen.
Gefeliciteerd, ik had bij mijn dochter gelijk die 3+ en bij deze zwangerschap nooit gezien, maar na de eerste echo vergeet je al die testen. Dus weggooien die troep en lekker gaan genieten.
UPDATE 2 Ik heb vandaag een miskraam gehad. Zonder aankondiging is alles er in 1 keer uitgekomen Ondanks de mooie echo gister.
Nee toch hoe kan dat nou? was het heel veel bloed dan of klein beetje misschien is er dan een ader of iets gesprongen...
Het was zonder aankondiging heel veel en heel rood. Ik werd ook helemaal duizelig. Net een echo gehad. Vruchtje is al weg en vruchtzakje ligt helemaal beneden al. Het is voorbij. Nu maar hopen dat alles er vanzelf uitkomt en een curettage niet nodig... Had de CB toch gelijk