Celeberty Matchmakers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 16 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Iemand dit nieuwe programma op Videoland al gekeken?
    Ik vind het een erg leuk programma. Vooral lekker luchtig en ik vond het heel erg grappig. Al een aantal keer hardop zitten lachen erom.
    Voor de mensen die het niet kennen.
    Er zijn 3 BN'er teams die voor een vrouw (geen BN'er) van begin 30 en nog steeds single een match gaan zoeken. En dat gaat een beetje op de manier van the Bachelor vind ik. Dmv groepsdates en1 op 1 dates. En er gaan telkens mannen afvallen. Tijdens de dates kijken de BN'er matchmakers mee met hun kandidaten (tot nu toe 3 per matchmakersset) en aan de hand van wat ze zien geven ze tips en adviezen. Er is dus een soort strijd ook tussen de matchmaker koppels over wie de leukste en best passende kandidaten heeft aangeleverd.
    De matchmakers zijn Soundos en haar moeder. Marra Donnie en Edson. En Pauline en Bo. Vooral om Soundos, Donnie en Edson moet ik heel erg lachen.
    Ben benieuwd wie ook kijkt en wat jullie van de mannen vinden en wie jullie denken dat er gaat winnen?
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  2. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Ik ben er net aan begonnen, maar na de 1e date (Duko?) ben ik voorlopig afgehaakt... Vond het tenenkrommend hoe dat ging... Twijfel nog of ik nog een poging ga doen!

    Maarre... wat lijkt Soundos op haar moeder zeg.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ohhh goed dat je het zegt, ik ga ook kijken!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.291
    113
    Ik ging met een behoorlijke sceptische houding de eerste aflevering kijken, maar moet zeggen dat ik het echt wel een leuk format vind. Ik heb ook een paar keer hardop moeten lachen, vooral om Donnie, die maakt het programma echt. Die opmerking over die kwark :roflmao:
    Soundos, mwah, die is net zo vaak irritant als dat ze grappig is.
    Normaal zie je bij andere match programma’s kandidaten ook gekke dingen doen en ik vind het leuk dat ze in het programma daar gelijk feedback op krijgen.

    Er kwam in de eerste aflevering nog een man langs die ook aan B&B vol liefde heeft meegedaan, schrijft die zich overal op in ofzo.
     
    Tranquila en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    jaaa duco zit er alleen maar om bekend te worden volgens mij. Die vind ik ook niet leuk.
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.291
    113
    maar de dame in kwestie is toevallig ook influencer, vind ik ook wel typisch. Dus tja waarschijnlijk heeft zij hetzelfde motief.
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Misschien, verschil was alle wel dat Duco de hele tijd maar bezig was met de camera’s en wat voor indruk hij geeft op tv.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat ligt er inderdaad nogal dik bovenop. Hij is wel knap, maar op zo’n typ zou ik ook snel afhaken.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    ik zou op duco zijn accent al afknappen na 1 minuut. Die komt zeker niet uit Amsterdam en probeert een Amsterdam Zuid accentje neer te zetten, of heeft dat zichzelf zo aangeleerd. Erg nep naar mijn idee.
     
  10. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hij noemde zichzelf beginnend ondernemer… maar wel in dikke sportwagens rijden. Dus dan ben je of geen beginnend ondernemer of je loopt te showen met spul van je vriendjes… heel onaantrekkelijk. Dat accent was me niet zo opgevallen, maar ik woon dan ook al een tijdje niet meer in de buurt…
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik heb gisteren de eerste twee aflevering gekeken (bedankt voor de tip! :)). Ik moest vooral heel erg lachen om Donnie en Edson. En Soundos vond ik ook grappig.

    Qua mannen vond ik die van team Soundos en Jeroen leuk!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind precies de 2 zelfde mannen leuk! Die bij de Euromast erbij kwam is wel een kansmakers heb ik het idee. Die van Donnie en Edson die maar over zichzelf bezig bleef, en daarna dacht dat het goed ging, ik heb daar echt heel hard om moeten lachen.
    Denk dat die van Pauline en Bo die dat rondje draaide bij afscheid na de eerste ontmoeting er als eerste uit ligt.
     
  13. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik vind het heel erg van mijzelf maar toen ik haar moeder voor het eerst zag moest ik steeds aan dat typetje Dushi denken van Wendy van Dijk. Het gezicht van Soundos haar moeder ziet er een beetje geboetseerd uit ofzo.
     
  14. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Haha ja, ik denk precies hetzelfde!! Nu al zin in donderdag :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.291
    113
    Ik ben ook blij dat ze als celeberty’s wat frisse personen hebben uitgekozen en niet die standaard celeberty’s die je constant ziet.
     
  16. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Eeej @GossipGirlxoxo , waarom tag je mij niet ff als er leuke programma's op komen????? :mad::roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    sorry! Vergeef je het me? ❤️
    inmiddels al gekeken?
    Ik heb vandaag aflevering 3 gekeken, was weer erg leuk.
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.291
    113
    ja en Larissa twijfelt inmiddels ook over de oprechtheid van Duco
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik had die eerste uitcheck niet zien aankomen trouwens. Dat was toch wel een van mijn favorieten. Ik zet nu nog steeds in op Jeroen. Die nieuwe is me wat te gladjes. Doet me denken aan Niek van de Bachelorette.
     
  20. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.291
    113
    nou in een split second dacht ik dat hij het was. nee vind hem ook niets.
    En die eerst checkout was inderdaad een verrassing, ik dacht dat ze die van die pirouette wel zou kiezen, die vind ik persoonlijk helemaal niets.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina