Center Parcs Village Nature Paris

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Elsa86, 12 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Iemand hier ooit wel eens geweest?

    Is het wat?
     
  2. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.546
    7.362
    113
    Ja wij, 2 jaar geleden toen we bij Davy Crocket park van Disney zaten.
    Zwembad daar was dicht wegens onderhoud en mochten we bij CP VNP zwemmen.

    Fantastisch buitenbad, heel groot. Binnenbaden vond ik benauwd klein. Glijbanen niet op geweest, durfden de kids niet :D

    Het is allemaal heel wijds en open, geen overdekt "centrum" zoals je in Nederland gewend bent.
    Zaten wel wat restaurantjes, ook wat gegeten,maar zou hier zelf nooit op vakantie gaan :oops:
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik heb er met een schuin oog naar gekeken voor de herfst, maar het is nog net niet code oranje daar. Je kunt geen kant op, als alleen het park.
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Het ligt helaas wel in orange gebied. Seine-et-Marne ligt het en dat is oranje.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    We zouden dit jaar ook niet meer willen. Ik zat te kijken voor volgend jaar, maar boek sowieso nog niks. En het ligt ook helemaal aan de corona situatie of we er volgend jaar naartoe gaan.
    Anders blijven we gewoon in Nederland.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Dank je wel voor je antwoord. Glijbanen durven onze meiden ook nog niet.
     
  7. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.429
    784
    113
    Wij zijn een keer of 4 geweest en zijn fan. Ik moet je wel zeggen dat wij nog nooit in een Nederlandse CP geweest zijn, alleen nog in Allgau en dat is geloof ik meer zoals in Nederland met een Dome maar wij vonden Village Nature leuker. Het enige nadeel is de hoge prijs. Zwembad is mega, grootste van Europa geloof ik. Leuke binnenspeeltuin, leuke restaurantjes en naast Disney. Een beetje Frans spreken helpt wel in vriendelijkheid. Super is heel goed + de bakker ook.
     
  8. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Wij kunnen geen woord Frans, dus helaas.

    We hebben beslist om volgend jaar nog op safe te spelen en gewoon in Nederland op vakantie te gaan. Maar ik wil zeker in de toekomst een keer naar dit park.
     
  9. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Zou ik zeker doen! Heel mooi park. Wij konden ons prima redden met Engels, dus wat Frans spreken is echt geen must.
     
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Dat moet je niet tegen gaan houden dat je geen Frans kan. Als iemand dat niet kan zijn wij het en wij hebben ons goed gered in Frankrijk.
     
  11. MarisB89

    MarisB89 Actief lid

    27 jul 2016
    338
    117
    43
    Ik zeg, niet doen!

    het ziet er allemaal prachtig uit op de site maar de schoonmaak is zeer slecht. Bij ons lag er een lading houtskool van de vorige bewoners op het tapijt dus bij aankomst ben ik gelijk gaan stofzuigen. De stofzuiger kwamen de vonken uit en hebben we buiten gezet. We vonden het huisje al zo verbrand ruiken.

    receptie gebeld, zou een nieuwe stofzuiger komen en wij zijn ondertussen gaan eten bij Vapiano, waar je in NL met zn 3en voor €35 eet inclusief drankjes ben je hier €70 kwijt. Alle restaurants waren verder ook leeg en echt gezellig is het ook niet op die boulevard. Maargoed, wij dus terug naar het huisje en er was geen nieuwe stofzuiger.. het was inmiddels s avonds laat en ik deed de deur even open, staat heel die stofzuiger in de fik!

    We hebben toen gelijk weer gebeld dat er iemand moest komen en dat we een nieuw huisje wilden (daar kwam dus ook die nare lucht vandaan) maar er kwam gewoon niemand! Uiteindelijk is mijn man op het park gaan rondrijden om iemand te halen die met zijn telefoon en Google translate binnen komt. Met handen en voeten alles uit kunnen leggen maar man man, wat een professionaliteit.

    midden in de nacht met een klein kind in een nieuw goor huisje terecht gekomen, kon ik weer alles gaan schoonmaken, inruimen en opnieuw de bedden opmaken.

    Oke, het zwembad is leuk en mooi, kan ik niet anders zeggen maar voor de rest is het niks aan. De pendelbussen naar disney zijn ook fijn voor een paar euro alleen loop je in het pikkedonker terug omdat het park geen verlichting heeft op de loop paden.

    Het park zelf is prachtig maar die Fransen bakken er echt niks van xD!
     
  12. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.546
    7.362
    113
    @Elsa86 wil je trouwens voor het park heen of wil je er heen om naar Disney te gaan?
     
  13. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Nee niet alleen voor Disney, ook zeker voor het park.
     
  14. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Oei dat is absoluut geen service.
     
  15. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Nou dat is absoluut niet mijn ervaring over dit park! Ons huisje was gewoon netjes en schoon. Niet perfect schoon maar dat is bijna nergens. Het is ook maar net waar je een probleem van maakt. Wij vinden het een geweldig park.

    Dat het bij jou is gelopen zo betekend niet dat dit altijd gebeurd, de nare verhalen hoor je wel maar de goede niet.
     
  16. MarisB89

    MarisB89 Actief lid

    27 jul 2016
    338
    117
    43
    Wij zijn echt de moeilijkste niet maar een brandende stofzuiger in het huisje en dat er niemand komt als je belt lijkt me toch wel echt een probleem ;).

    Dat een huisje brandschoon is verwacht ik zeker niet hoor maar als het houtskool van de open haard bij aankomst op het tapijt ligt gaat dat me toch echt te ver. Aan de andere kant gelukkig maar anders had ik me misschien niet bedacht om te gaan stofzuigen en was die stofzuiger in de kast blijven staan en waren wij gaan slapen en kon ik dit nu niet meer typen.
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Absoluut maar ik bedoel meer dat het wat isom te zeggen dat je echt niet heen moet. Tuurlijk kan het niet maar er zijn ook echt goede verhalen. Het is een super gaaf park. Jullie hadden helaas een slechte ervaring.
     
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.577
    4.623
    113
    Mijn ervaring met meerdere Franse parken is dat de locatie vaak erg mooi en groot is. Nieuwe parken die ruim zijn opgezet.

    Het enige nadeel is inderdaad het personeel. Ze spreken vaak geen Engels en zijn niet behulpzaam of vriendelijk. Ook heb ik meermaals gezien dat onderscheid wordt gemaakt tussen Franse en andere gasten. Ik ervaar enorme verschillen in klantvriendelijkheid met bijvoorbeeld Nederland en Duitsland.

    De parken liggen vaak in plattelandsgebieden. Ze zijn daar natuurlijk afhankelijk van het personeel uit de omgeving.
     

Deel Deze Pagina